پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 بهمن 1402 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 142351

سید علی معتمدی پور خبر داد:

رضایتمندی مقام عالی وزارت از عملکرد سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در زمینه تنظیم بازار

سید علی معتمدی پور در جمع معاونین و مدیران این سازمان مهم ترین وظیفه جهاد را خدمت رسانی به مردم دانست و اظهار داشت: دهه فجر امسال فرصت مناسبی است تا در این برهه حساس از زمان با امیدآفرینی، پاسخگویی به مردم و ایجاد شور و نشاط در جامعه، دهه فجر متفاوتی رقم خورد.

صدای جنوب:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از اعلام رضایت مقام عالی وزارت از عملکرد این سازمان به خصوص در زمینه تنظیم بازار استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی پور در جمع معاونین و مدیران این سازمان مهم ترین وظیفه جهاد را خدمت رسانی به مردم دانست و اظهار داشت: دهه فجر امسال فرصت مناسبی است تا در این برهه حساس از زمان با امیدآفرینی، پاسخگویی به مردم و ایجاد شور و نشاط در جامعه، دهه فجر متفاوتی رقم خورد.
وی با اشاره به اقدامات امیدوار کننده سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از جمله راه اندازی ۲۶ واحد مرغداری جدید و راکد، راه اندازی طرح های کلان و تاثیرگذار در صنایع تبدیلی و تکمیلی و همچنین توسعه ۳۰۰ هکتاری باغات در اراضی شیب دار طی سال گذشته افزود: بر اساس گزارشی که در آخرین جلسه شورای اداری استان ارائه شده است، سازمان جهاد کشاورزی، بالاترین تعداد طرح های قابل افتتاح در دهه فجر امسال را در بین ادارات استان دارا خواهد بود.
معتمدی پور همچنین با بیان این موضوع که پس از توزیع مرغ منجمد، قیمت مرغ در بازار کاهش یافته و قیمت گوشت نیز به ثبات رسیده است، از اعلام رضایتمندی مقام عالی وزارت از عملکرد این سازمان به خصوص در زمینه تنظیم بازار استان خبر داد و بر استمرار مدیریت بازار توسط کارشناسان این سازمان تاکید نمود.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت