پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 بهمن 1402 ساعت 01:11:: شناسه خبر: 142355

«خرامین» پیشنهاد شورای وحدت اصولگرایان را نپذیرفت/پای ابوبکر هم به انتخابات بویراحمد، دنا ومارگون باز شد

شیرعلی خرامین با رد پیشنهاد شورای وحدت پیرامون اجماع بر گزینه رای آور، چنین روشی را با لحن تند در تعارض با مکتب غنی علوی و فاطمی دانست و ضمن هشدار به مسئولان نسبت به سلامت و امنیت انتخابات بااشاره به سبک سقیفه بنی ساعده پای ابوبکر را به انتخابات در حوزه بویراحمد، دنا ومارگون بازنمود.

صدای جنوب:

به گزارش صدای  جنوب به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز، خرامین پیشنهاد ائتلاف را در شورای متشکله جریان اصولگرا حول محور مقبولیت در رأی آوری بالا نپذیرفت و آن را نوعی بدعت گذاری به سبک سقیفه بنی ساعده قلمداد کرد و گفت ابوبکر با وجود بهرمندی از رای اکثریت شورای ائتلاف اصلح نبود ولی مولی علی “ع” اصلح است ولو با یک رأی.

این فعال سیاسی افزود: تکلیف نیروهای انقلاب، انتخاب کاندید اصلح است و موافق فرآیند فعلی نیستم زیرا معیار انقلابی گری، میزان رأی بالا نیست بلکه عمل به تکلیف دینی است.

شیرعلی خرامین در نشست وحدت اصولگرایان گفت: مشارکت به عنوان یک راهبرد اصول و ارکانی دارد ولی این اصول با شیوه های تبلیغاتی پیش هنگام مخدوش گردیده است.

وی با بیان اینکه عملکرد برخی مسئولین برای ضریب دادن به مشارکت مشابه سنت شکنی در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله و سنگ بر سر زدن است، افزود: مفهوم مشارکت با وارونه نمایی و تفسیر غلط از قانون در ابتدای فعالیت نامزدهای محترم نقض شده است.

نامزد انتخابات بویراحمد، دنا و مارگون گفت: وفق قانون، راه اندازی کارناوال حتی در زمان تبلیغات ممنوع است و متینگ و سخنرانی خلاف اصول است .

وی با انتقاد از مسئولان که به بهانه گرم شدن تنور انتخابات، تبلیغات را مجاز شمرده اند تصریح کرد: بیش از دو ماه هست که با تبلیغات زود هنگام مردم را گرفتار جنگ روانی کرده ایم و این به مصلحت مردم، نظام و قوانین مصوب نیست.

این استاد دانشگاه با تبیین مشکلات جامعه و یاس اقشار دانشگاهی گفت: دانشجوی جامعه ما دچار دچار سرخوردگی شده و اگر مشارکت می‌خواهید به دانشگاه بروید چرا آنجا صحبت نمی‌کنید آنها را تشویق به مشارکت کنید؟

خرامین این نوع مشارکت با رویکرد طایفه سالاری را سم خطرناک دانست و افزود: با این روند طایفه گرایی و تنش بین طوایف، سلامت و امنیت انتخابات را زیر سوال می‌بریم زیرا دنبال لشکرکشی با وزن طایفه گرایی و تقابل و تنش بین مردم در تریبون‌ها هستیم که متاسفانه به جدایی برادر با برادر انجامیده است.

وی خواستار جلوگیری حوزه و ائمه جمعه از بدعت‌ها و قانون شکنی شد و تصریح کرد: مشارکت افزایی باید در مراکز و محافل دانشگاهی باشد که دانشجو و اصناف و بازار ناامیدند نه در روستاها و بخش ها و مناطقی که همواره پای ثابت صندوق های رای هستند.

خرامین با گلایه از نیروهای انقلاب و همسو با تفکرات خود گفت: عده ای از رقباء انگ پوششی می‌زنند و انتقادی نیست اما صدور اطلاعیه ها نیز ابهامات فراوانی دارد…

خرامین با رد ائتلاف انتخاب رأی آور خاطر نشان کرد: در سقیفه مگر ابوبکر رأی بالا نداشت حضرت زهرا«س» تحت هیچ شرایطی زیر بار انتخاب و بیعت با او نرفت و گفت علی ولو با یک رأِی اصلح است.

این نامزد انتخابات مجلس دوازدهم گفت: نگران سلامت و امنیت انتخاباتم اما از شدت داغی تنور مشارکت می‌سوزیم بیایید و حق این است که باید برای نظام از خود بگذریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت