پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 بهمن 1402 ساعت 19:11:: شناسه خبر: 142585

سید کاظم دلخوش:

موحد ستون مجلس و ضربه گیر مردم در مشکلات است

همایش حماسه هفتم، عصر امروز باحضور پرشور مردم انقلابی کهگیلویه بزرگ و با سخنرانی کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در شهر دهدشت برگزار شد

صدای جنوب:

همایش حماسه هفتم، عصر امروز باحضور پرشور مردم انقلابی کهگیلویه بزرگ و با سخنرانی کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در شهر دهدشت برگزار شد.

سید کاظم دلخوش اباتری نماینده باسابقه مجلس شورای اسلامی دراین همایش با قدردانی از خدمات حجت الاسلام موحد در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: موحد با خدمات چشمگیر و پیگیری مشکلات مردم چهره شاخص مجلس است واز نمایندگان نادری است که همه راخسته نموده است.

وی ابن اشعار را به حجت الاسلام موحد تقدیم نمود:

یک نظر در خود بیافکن کیستی ؟ عاشقی مستی خماری چیستی ؟ جام هستی را بزن بر نیستی هرچه هستی با مرامی بیستی

وی در ادامه بابیان اینکه امروز به عشق موحد ومردم در دهدشت حضور پیدا نموده ام، خاطر نشان کرد: مردم گیلان هم خود را لر می دانند و اگر شما لر خاکی هستید ما لر آبی می باشیم.

کاظم دلخوش افزود: مردم کهگیلویه بزرگ علیرغم مشکلات اقتصادی از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می نمایند واین حضور برای حجت الاسلام موحد یک ارزش است.

 

دلخوش ادامه داد: قانون اساسی میثاق ملی است و اگر نمایندگان وسایر مدیران درست انتخاب شوند مشکلات برطرف می گردد.

 

دلخوش گفت: صندلی مجلس جای چرت زدن نماینده نیست و نماینده باید همچون موحد از حقوق موکلان خود دفاع کند.

وی باابراز امیدواری به ادامه درخشش حجت الاسلام موحد درمجلس گفت: ایشان نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس است، درپاسخ دادن به مردم، معرفت وپیگیری امور خوب است و در دفاع از حقوق مردم پای کار می باشد و عشق میکتیم که درمجلس باایشان زندگی می نمابیم.

 

دلخوش تصریح کرد: مشکلات رامیدانیم، تحریم ها را میدانیم، اما نمایندگانی همچون موحد ستون هایی در مجلس هستند که ضربه گیر مردم در مشکلات می باشند.

وی تاکید کرد: اعتقاد دارم حجت الاسلام موحد درمجلس خدمتگذاری بی ادعا،صادق،محترم،مودب، فرهیخته هست و این ویژگی ها سبب شده هواداران قبل از شروع  تبلیغات رسمی، ایتطور از ایشان استقبال  کنند.

 

وی در طول سخنرانی خود اشعار جالبی خواند که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت