پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 بهمن 1402 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 142655

گزارش صدای جنوب از حواشی همایش حماسه گام هفتم/هواداران سربلند شدند، مخالفان کیش و مات!

همایش حماسه گام هفتم با شکوه خاصی در دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

گردهمایی بزرگ حامیان حجت الاسلام موحد عصر امروز در دهدشت باشکوه خاصی برگزار شد. در این همایش علاوه بر حجت الاسلام موحد، سیدکاظم دلخوش نماینده باسابقه مجلس شورای اسلامی نیز سخنرانی کرد.

خدیجه ثنائیان نماینده بانوان در ابتدای این همایش اظهارداشت: حضور گسترده و عظیم بانوان نشانه بلوغ سیاسی و تلاش در جهت نهادینه کردن نقش انها در تصمیم گیری های سیاسی است.

فعال سیاسی کهگیلویه بزرگ ادامه داد: بانوان باید در زمینه نهادینه کردن مطالبات خود در جامعه روشنگری کنند.  ثنائیان افزود: ما به دنبال تزریق امید به جامعه و دیده شدن حقوقمان هستیم.ـ

وی گفت: حجت الاسلام موحد صدای بانوان در مجلس شورای اسلامی باشد. ثناییان بابرشمردن ویژگی های موحد تصریح کرد: این نماینده باسابقه مجلس  با توانایی که دارد حجم وسیعی از اقبال مردم را به خود اختصاص داده و بامتانت عمل نموده است.

نماینده بانوان تاکید نمود: موحد سیاستمداری است که الگوی سیاسی برای همگان می باشد و در هیچ محیط آکادمیک این تجربه را نیاموخته و ندیده ام.

ثناییان گفت: حضور گسترده مردم در این همایش نشان داد که مردم بار دیگر موحد را می خواهند و در ۱۱ اسفند حماسه آفرینی می کنند.

در ادامه سید ابوصالح دانشور پیشکسوت ورزشی در سخنانی گفت: هیچکس همانند حجت الاسلام موحد ظرفیت ورزشکاران کهگیلویه بزرگ را نمی داند و امیدواریم در دوره جدید نمایندگی ایشان مشکلات ورزشکاران برطرف شود.

دانشور بابیان اینکه نصف جمعیت حوزه انتخابیه کهگیلویه را بانوان تشکیل می دهند خواستار احداث سالن برای بانوان شد.

زارعی نماینده جوانان کهگیلویه نیز راز ماندگاری حجت الاسلام موحد را تعامل وشجاعت بیان کرد.
وی نصریح کرد: خواسته جوانان رفع معضل بیکاری درجهت کاهش اسیب های اجتماعی است که قطعا رشدوشکوفایی جامعه رادر پی خواهد داشت.

انچه از دید خبرنگارصدای جنوب پنهان نماند: 

حضور نخبگان وچهره های شاخص کهگیلویه بزرگ چشمگیر بود.

حجت الاسلام موحد و دلخوش سخنران ویژه همایش در میان استقبال گرم مردم وارد جایگاه شدند.

طایفه بزرگ سادات امام زاده علی (ع) به صورت دست جمعی و هماهنگ در این همایش حضور پیدا نمود.

صف چندکیلومتری خودروها سبب ترافیک  شد و مردم در پایان همایش منتظر روان شدن ترافیک شدند.

برخی از مخالفان از روی غرض اقدام به تصویربرداری ازپلاک برخی خودرها نمودند که باید گفت در میان هزاران خودروی موجود قطعا مشاهده پلاک غیربومی طبیعی است.

در اقدام دیگری، برخی بانادیده گرفتن خیل عظیم جمعیت اقدام به فیلمبرداری از برخی صندلی ها در پایان مراسم کردند که نشان از ضعف این افراد داشت و نشان داد برگزاری همایش حماسه گام هفتم آنها را کیش و مات نموده است.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت