پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 بهمن 1402 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 142724

پیگیری های مسئولان از جمله حجت الاسلام موحد نتیجه داد:

افزایش سهمیه استخدامی جوانان بهمئی در دانشگاه فرهنگیان، آزمون سراسری و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

صدای جنوب: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی اظهار کرد: معلم به عنوان محوری‌ترین و مؤثرترین عنصر در آموزش‌ و پرورش، نقش اساسی در کیفیت و عدالت آموزشی دارد و تأمین معلمان توانمند و با انگیزه متناسب در یک محدوده کیفی از جمله شاخص‌های عدالت محوری نظام آموزشی محسوب می‌شود. مسعود فرح بخش افزود: با […]

صدای جنوب:

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی اظهار کرد: معلم به عنوان محوری‌ترین و مؤثرترین عنصر در آموزش‌ و پرورش، نقش اساسی در کیفیت و عدالت آموزشی دارد و تأمین معلمان توانمند و با انگیزه متناسب در یک محدوده کیفی از جمله شاخص‌های عدالت محوری نظام آموزشی محسوب می‌شود.

مسعود فرح بخش افزود: با توجه به اینکه شهرستان بهمئی شهرستان استعدادها و منطقه نفت‌خیر است گفت: متاسفانه هر سال در آزمون سراسری  سهمیه این شهرستان در دانشگاه فرهنگیان محدود و متناسب با نیاز و جمعیت دانش آموزی  این شهرستان  نبود و این سهمیه کم اعتراض و نارضایتی دانش آموزان و اولیا را در پی داشت.

وی ادامه داد: از روز اول کاری که به عنوان خادم مردم منصوب شدم تمام تلاش و توان خود را جهت ارتقا و افزایش سهمیه شهرستان بهمئی در کنکور سراسری و آزمون استخدامی آموزش و پرورش به کار بستم.

این مسوول ادامه داد: از تمام مسیرها و ظرفیت ها نهایت تلاش خود را انجام دادم تا سهمیه استخدامی بهمئی افزایش یابد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی بیان کرد: با تلاش و پیگیری های فراوان اینجانب و همکارانم در اداره شهرستان و رایزنی های فرماندار، مدیرکل و نماینده شهرستان‌های چهارگانه توانستیم سهمیه خوبی برای بهمئی جذب کنیم.

فرح‌بخش با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون انقلابی در افزایش سهمیه استخدامی شد گفت: ۱۵۰ نفر ماده ۲۸  آموزگار،دبیری، دانشگاه فرهنگیان، هنرآموزی از طریق آزمون سراسری و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به شهرستان اختصاص خاطرنشان کرد: در امسال حدود ۳۹ نفر جذب خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با اشاره به این آمار ادامه داد: سهمیه استخدامی آموزش و پرورش در بهمئی طی یک سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشت.

وی با اشاره به جذب نیروی جدید از طریق آزمون سراسری آموزش و پرورش خبر داد و آنها را اعلام کرد و گفت: در مجموع ۲۲ نفر به تفکیک امسال از طریق آزمون جذب می شوند سهمیه آزاد ۱۳ نفر۸ آقا، ۵ خانم، سهمیه، ایثارگران ۲۵ درصد ۶ نفر۳ آقا، ۳ خانم، سهمیه ایثارگران ۵ درصد ۲ نفر ۱ آقا، ۱خانم، سهمیه معلولان ۱ نفر خانم است.

این مسوول با اشاره به سهمیه‌های دبیری-هنرآموز شهرستان بهمئی به تفکیک گفت: دبیر تربیت بدنی آزاد ۱ مرد، دبیر معارف: آزاد ۱ مرد، دبیر ریاضی: آزاد ۲ نفر آقا ۱، خانم۱، دبیر زبان انگلیسی آزاد ۱ مرد، دبیر ادبیات فارسی آزاد ۱ زن، دبیر عربی آزاد ۱ مرد، دبیر علوم تجربی-شیمی: آزاد ۱ زن، دبیر علوم تجربی- فیزیک آزاد ۱ مرد، دبیر علوم تجربی-زیست شناسی: آزاد ۱ مرد، دبیر فرهنگ و هنر: آزاد ۱ مرد، دبیر کار و فناوری آزاد ۲ نفر آقا ۱، خانم ۱، دبیر مطالعات اجتماعی آزاد ۱ مرد، هنرآموز مکانیک خودرو آزاد ۱ مرد، هنرآموز، حسابداری: آزاد ۱زن، هنرآموز ساختمان: آزاد ۱ است.

فرح‌بخش در پایان گفت: در حال رایزنی هایی مجدد هستیم جهت اختصاص جذب سهمیه بیشتر در آزمون کنکور سراسری در دانشگاه فرهنگیان هستیم.

خبرگزاری فارس

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت