پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 بهمن 1402 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 143219

انقلاب اسلامی سال ۵۷ معجزه الهی بود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلابی که مردم در سال ۵۷ به رهبری امام(ره) به پیروزی رساندند معجزه الهی بود.

به گزارش  صدای جنوب و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مرادعلی پیوند در اجتماع راهپیمایان ۲۲ بهمن چرام گفت: انقلاب اسلامی متعلق به این مردم است خود آنها در ۲۲ بهمن سال ۵۷ انقلاب کردند و از این انقلاب حفاظت و حراست می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با بیان اینکه انقلاب اسلامی دو معجزه بی‌نظیر بود، افزود: انقلاب اسلامی به برکت حضور پرشور مردم مومن و مجاهد ایران و با رهبری یک عالم روشن اندیش و مجاهد عَلَم نور را میان همه تاریک‌ها بلند کرد.

وی بیان کرد: دومین معجزه انقلاب اسلامی ادامه مسیر انقلاب علی‌رغم مواجه با فتنه‌ها و مشکلات پیش رو بود، انقلاب صراط مستقیم خود را ادامه داد.

پیوند بیان کرد: برکت انقلاب اسلامی و قدرت نفوذ آن امروزه در همه کشورهای جهان ملموس است و آزادی‌خواهان کشورهای مختلف به تاسی از این انقلاب فریاد دفاع از مظلومان و مستضعفان سر می‌دهند.

معاون توسعه استانداری با بیان اینکه به تعبیر امام(ره) انقلاب ما انفجار نور بود، گفت: بعد از انقلاب و با وجود شروع جنگ تحمیلی تلاش مسئولان سازندگی کشور بود و طی چهار دهه به جایگاه‌‌های خوبی در حوزه های مختلف علمی، نظامی و سایر حوزه‌ها رسیدیم.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب پزشکان ما هندی یا پاکستانی و بنگلادشی بود، گفت: انقلاب اسلامی پزشکان و دانشمندان زیادی را تقدیم کرد و امروزه نام بسیاری از آنها در دنیا می‌درخشد.

پیوند عنوان کرد: قبل از انقلاب فقط ۳ داروهای مورد نیاز در داخل کشور تولید می‌شد و برای دارو هم دستمان جلوی بیگانگان دراز بود که در حال حاضر ۹۷ داروی مورد نیاز بیماران مختلف در خود کشور تولید می‌شود.

پایان پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت