پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 اسفند 1395 ساعت 12:12:: شناسه خبر: 14357

در جلسه شورای اداری استان و باحضور معاون اول رییس جمهور

هماهنگی استاندار و سردار هاشمی پور در بیان عمق محرومیت های کهگیلویه بزرگ

جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد باحضور معاون اول رییس جمهور و وزیرصنعت معدن وتجارت و مدیران استانی وشهرستانی برگزارشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد باحضور معاون اول رییس جمهور و وزیرصنعت معدن وتجارت،نمایندگان مردم بویراحمد وکهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی   و مدیران استانی وشهرستانی برگزارشد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در جلسه شورای اداری با حضور معاون اول رئیس جمهور مزاح معناداری داشت.

به گزارش ریواس جنوب از یاسوج، عدل هاشمی پور که صندلی اش در صحن نشست امروز در منتهاالیه قرار گرفت، خطاب به اسحاق جهانگیری و فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما در شهرستان های چهارگانه کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام در کنج این استانیم و امروز حتی صندلی امان را در کنج میز گذاشتند که هر لحظه ممکن است بیفتیم.

او که کنار غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا نشسته بود،به مزاح گفت: جایم آنقدر بد است که آقای زارعی حاضر نیست جایش را با من عوض کند.

این شوخی هاشمی خنده حضار را در پی داشت که استاندار در پاسخ او گفت: تقصیر خودتان است که دیر به جلسه آمدید؛ او هم گفت که شما جای خوبی برای من کنار میگذاشتید اگر نمی آمدم غیبت میزدید.

هاشمی همچنین به یکی از صحبت های نماینده مردم بویراحمد که گفته بود در این استان کارها و زیرساخت های خوبی انجام شده گفت که اتفاقا این استان عقب ماندگی زیادی دارد.

این گفته هاشمی پور با تایید استاندار مواجه شد که گفت: محرومیت پر کهگیلویه بزرگ ملموس تر است.

برپایه گزارش خبرنگار صدای جنوب، معاون اول رییس جمهور از قطعه دوم محور پاتاوه به دهدشت بازدید کرد و در جریان روند احداث و تکمیل این محور قرار گرفت.

دکتر اسحاق جهانگیری صبح امروز (شنبه) در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، پس از حضور در قطعه دوم محور پاتاوه به دهدشت، با توضیحات استاندار و مدیر اجرایی این پروژه از جزئیات فنی پروژه، اعتبار هزینه شده و برنامه زمانبندی برای تکمیل این طرح مطلع شد.

 محور پاتاوه به دهدشت ۱۴۰ کیلومتر است که براساس گزارش مدیران اجرایی این پروژه، تا کنون ۹۰ کیلومتر از این مسیر به اتمام رسیده و برای ۵۰ کیلومتر باقیمانده دو پیمانکار در حال عملیات اجرایی هستند.

این محور دارای ۹ کیلومتر تونل و ۱۴ دستگاه پل به طول ۱۴۰۰ متر است و تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده و برای تکمیل آن نیز ۲۵۰ میلیارد تومان دیگر مورد نیاز است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت