پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 اسفند 1402 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 144097

امام جمعه گچساران از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد

در پی حضور پرشور و گسترده مردم فهیم و شایسته شهرستان گچساران در انتخابات۱۱اسفند امام جمعه گچساران در پیامی، از مردم ولایت مدار این منطقه قدردانی کرد.

صدای جنوب؛

در پی حضور پرشور و گسترده مردم فهیم و شایسته شهرستان گچساران در انتخابات۱۱اسفند امام جمعه گچساران در پیامی، از مردم ولایت مدار این منطقه قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إن تنصروا ٱلله ینصرۡکمۡ ویثبتۡ أقۡدامکمۡ،
سلام و درود خداوندبر شما مردم مومن ، وفادارو ولایتمدارگچساران،که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)و در لبیک به فرمان رهبرفرزانه انقلاب امام خامنه ای دام ظله حماسه ای دیگر آفریدیدوبرگ زرینی برتاریخ پرافتخاربام نفت ایران افزودید.

حضورپرشور وباشکوه شما مردم غیوردرانتخابات تمامی تلاش معاندین و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مأیوس نمودن مردم عزیز کشورمان و عدم مشارکت در انتخابات راناکام گذاشت وبا عزم‌راسختان شکست و ناامیدی را برای دشمنان به همراه آورد.
شمامردم شریف باحضور باشکوه خودپای صندوق های رای باردیگر پایبندی خودرا به نظام اسلامی اثبات نموده ونشان دادیددردفاع ازانقلاب اسلامی وولایت وآرمانهای شهدا دارای اراده ای پولادین وهمتی بالا و والا هستند.وحالانوبت مسئولین است درانجام وظیفه وخدمت به مردم.
اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح مطهر شهدا که با نثار خون پاک‌شان، عزت، استقلال و آزادی را برای همه ما به ارمغان آوردند،وتبریک به ملت قهرمان ایران اسلامی که برنده واقعی این انتخابات هستند، وتبریک به منتخبان مردم درمجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله ملک حسینی ومجلس شورای اسلامی جناب آقای غلام رضا تاج گردون از حضور پر شور و حماسی و مشارکت حداکثری مردم، و نیز از زحمات خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اعم از هییت اجرایی، نظارت، قضایی، بازرسی، امنیتی، نظامی، انتظامی، خدماتی و اصحاب خبر و رسانه‌ به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته درخصوص روند انتخابات، صمیمانه قدردانی نموده و امیدوارم به شکرانه این حضور،شاهدتلاش منتخبان نسبت به حل مشکلات مردم ورشدوتعالی شهرستان درعرصه های مختلف باشیم و زمینه مشارکت مردم را در ادامه امور جاری کشور فراهم نماییم
والسلام علیکم ورحمه الله
سیدعنایت هاشمی منش
امام جمعه گچساران
۱۳سفند ۱۴۰

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت