پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اسفند 1402 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 144146

۹ فقره تقاضای فسخ پیمان طرح های عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد ۹ فقره تقاضای فسخ پیمان پروژه‌های عمرانی به تقاضای دستگاه‌های اجرایی استان و یک مورد تقاضای حل اختلاف در راستای وظایف شورای فنی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

جهانگیر شاهینی در یازدهمین جلسه شورای فنی استان در یاسوج اظهار کرد: هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان باید در برنامه زمانبندی شده اعلامی از قبل عملکرد خود را در راستای وظایف مرتبط با شورای فنی ارایه کنند.

وی با اشاره به تدوین معیارهایی برای ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در حوزه فنی مرتبط با پروژه های عمرانی در طول سال و ارزیابی عملکرد کارگروه‌های ذیل شورای فنی استان و تکالیف مقرر دستگاهها طبق معیارهای مصوب نسبت به ارایه نتایج ارزیابی هر دستگاه در پایان سال و اطلاع رسانی عمومی خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: مهمترین ضوابط و بخشنامه‌های ابلاغی در حوزه نظام فنی و اجرایی کشور از جمله دستورالعمل نحوه تعیین حق الزحمه نظارت ۱۴۰۲، الزامات رعایت ضوابط و مقررات نظام فنی و اجرایی در معاملات متوسط و کوچک تا سقف ۲۵ درصد، ظرفیت کاری برای قراردادهای متوسط و نیز قراردادهای مسکن ملی تشریح و ارایه شد.

شاهینی ادامه داد: تمامی فعالیتهای موازی با وظایف اصلی شورای فنی از این پس فقط در شورا بررسی و تصمیم گیری شده و از اجرای موارد ذکر شده، پیش از مصوبه شورا توسط دستگاه های اجرایی خودداری شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت