پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اسفند 1402 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 144304

ماجرای ضرب الاجل فرمانداری کهگیلویه به شورای شهر دهدشت وامیدی که دوباره وزیدن گرفته است

سید حمزه محقق زاده فرماندارکهگیلویه به اعضای شورای شهردهدشت ضرب الاجل داده حداکثر تا فردا جمعه ۲۵ اسفندماه، تکلیف شهردار دهدشت مشخص شود.

صدای جنوب:

ماجرای ضرب الاجل فرمانداری کهگیلویه وامیدی که دوباره وزیدن گرفته است

پس از برکناری علیرضانیکویی زاده و سرپرستی چند باره تقوی و موسوی در شهرداری دهدشت، با انتقادهای گاه وبیگاه مسیولان شهرستانی واستانی، ماجرای شهرداری بدون شهردار دهدشت، باانتخاب خسرو دیدار خاتمه یافت.
اما حکم وی و معارفه این عضوشورای شهر دهدشت تاکنون اجرایی نشده و آگاهان امور ،توپ را در زمین استانداری کهگیلویه وبویراحمد انداخته اند.
دیدار از چهره های پرسابقه ،خوشنام و همچنین شناخته شده در کهگیلویه است که می تواند کشتی پرتلاطم شهرداری دهدشت را به ساحل آرامش برساند.
متاسفانه کم کاری های انجام شده تاکنون ضربه های جبران ناپذیری به وضعیت شهر دهدشت وارد نموده و می طلبد موضوع معرفی شهردار تعیین تکلیف شود.
اما آنچه امروز امیدها را دوباره زنده نموده ضرب الاجل وهشدار قاطع سید حمزه محقق زاده فرماندار شجاع و مردمی کهگیلویه به اعضای شورای شهردهدشت است.
محقق زاده که بابرگزاری انتخابات گام محکمی در کارنامه مدیریتی خود برداشته نیک می داند که آزمون انتخاب شهرداردهدشت،بسیار اسانتر از برگزاری انتخابات مهم وحساس مجلس شورای اسلامی است و نیاز است که قاطعیت خود رابار دیگر نشان دهد.
بی شک دلسوزان کهگیلویه ضرب الاجل فرماندارکهگیلویه را مغتنم می شمارند و آن را تا فردا دنبال خواهند کرد.
این ضرب الاجل قطعا پایانی بر آشفتگی شهرداری دهدشت خواهد بود و برگ دیگری از مدیریت توانمند سید حمزه محقق زاده را ورق خواهد زد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت