پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اسفند 1402 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 144360

کارنامه درخشان اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه در برخورد با جرایم اقتصادی

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه اقدامات این دستگاه را در برخورد با جرایم اقتصادی در سال اخیر تشریح کرد.

صدای جنوب:

علمدار بازرگان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون افزون بر یک هزار و ۹۴۰ پرونده در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه رسیدگی شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع تعداد پرونده های وارده افزون بر ۳۵۵ میلیارد ریال میزان محکومیت جزای نقدی واحد‌های صنفی و پرونده های چاق کالا در شهرستان کهگیلویه بوده است.

بازرگان به پلمب سه واحد صنفی در کهگیلویه اشاره کرد و گفت: هم‌زمان با سراسر کشور گشت ویژه رمضان از ۱۵ اسفند ماه در سایر شهرستان های تابعه شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این گشت ویژه نظارت توسط دستگاه های ضابط از جمله صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، مرکز بهداشت و دامپزشکی تا ۲۴ فروردین ماه در دو شیفت صبح و عصر ادامه خواهد داشت.ب

بازرگان ابراز داشت: در راستای اجرای دادنامه صادره از سوی شعبه اول عالی سازمان تعزیرات حکومتی، واحد صنفی آرایشگاه زنانه متخلف در کهگیلویه پلمب و جریمه شد.

وی به پلمب آرایشگاه زنانه ای در دهدشت اشاره کرد و گفت: پرونده گران‌فروشی این آرایشگاه زنانه به دلیل دریافت وجه اضافی از مشتری در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی دهدشت رسیدگی شد که مورد اعتراض محکوم علیه قرار گرفت، سپس در شعبه هیات تجدید نظر مورد بررسی قرار گرفت و رای بدوی تائید و ابرام گردید که پس از ابلاغ به محکوم علیه، مجددا توسط محکوم علیه مورد اعتراض واقع گردید.

بازرگان افزود: پس از بررسی های لازم در شعبه اول عالی سازمان تعزیرات حکومتی علاوه بر تعطیلی ۲ روزه محل کسب، متصدی به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت