پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اسفند 1402 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 144369

گزازش آیین تکریم و معارفه شهردار دهدشت

صدای جنوب: آیین معارفه شهردار دهدشت با حضور امام جمعه، معاون عمرانی استاندار، فرماندار، اعضای شورای شهر و تعدادی از کارکنان شهرداری در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد. در این نشست حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر که بارها شورای شهر را به خاطر تنش‌زایی و پرداختن به حواشی نقد می‌کرد و مطالبات شهروندان را فریاد می‌زد […]

صدای جنوب:

آیین معارفه شهردار دهدشت با حضور امام جمعه، معاون عمرانی استاندار، فرماندار، اعضای شورای شهر و تعدادی از کارکنان شهرداری در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر که بارها شورای شهر را به خاطر تنش‌زایی و پرداختن به حواشی نقد می‌کرد و مطالبات شهروندان را فریاد می‌زد به شهردار جدید توصیه کرد اگر می‌خواهد موفق بشود شجاعت و اقتدار را سرلوحه کارش قرار دهد، شجاع و نترس باشد. وی خطاب به شهردار افزود: در این شهر کارها با «قربانت شوم» و «عزیزم» پیش نمی رود،اگر بله قربان گو شدید فاتحه شما خوانده است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به اینکه بالاخره بعد از مدت‌ها تکلیف شهر مشخص شد، گفت: امیدواریم آقای دیدار بتواند آنچه ضرورت دارد برای شهر هفت گنبد با برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت و با همراهی و همدلی شورا انجام دهد.

وی با بیان اینکه خدمات رفاهی در دهدشت وجود ندارد و از بوستان و پارک مناسب برای خانواده محروم است، افزود: اقدامات رفاه شهری باید در حدی باشد که اگر شهروندی بعد از مدتها به شهر می‌آید متوجه تغییراتی بشود.

وی ادامه داد: بارها شهروندان برای گزارش مشکلات به دفتر ما مراجعه کرده و گلایه دارند، شهرداری هنوز در ارائه خدمات اولیه و وظایف ذاتی مانده است.

امام جمعه دهدشت افزود: هر جا شهردار خوب عمل کرد همه مسئولین موظف به حمایت هستند.

فرماندار کهگیلویه در ابتدای سخنانش با تمجید از شورای شهر به خاطر انتخاب سرپرست بیان کرد: آقای تقوی فردی دلسوز، کاربلد،فهیم و از نیروههای خبره شهرداری است که در حق او جفای بسیار شد.

سید حمزه محقق‌زاده گفت: جمعیت بالای ۵۰ هزار نفری دهدشت انتظار انتخاب شهردار خوب و پاکدست داشتند از زحمات شورای شهر تشکر می کنم انصافا همه اعضا انسان های فرهیخته هستند.

وی با اشاره به خواسته‌های مردم برای پیگیری مشکلات شهر و مطالبه از شهردار گفت: مردم می‌بیینند و زود افراد را می‌شناسند قضاوت عجولانه هم ندارند، مردم فهیم و آگاهند می‌دانند انقلاب و نظام چه خدمایت انجام داده و قدردان هستند، حضور آنها پای صندوق رأی نشاندهنده قدرشناسی از خدمات بود.

محقق در پایان اما در پاسخ به اعتراض داورپناه رئیس شورا که گفته بود شهردار شهر ۸۰ هزار نفری می‌بایست در فضایی با حضور حداکثری معرفی می‌شد و نیز گلایه از عدم حضور مدیرکل امور شهری استانداری در نشست، گفت: کاری نکنید همه حرفها را به زبان بیاورم، سه سال از شورا می‌گذرد کاری کردید که ما جلوی مردم شرم داریم خود را مسئول بنامیم.

محقق‌زاده ادامه داد: حرفهایی هست که نمی‌شود گفت.

 

علی محمد روستا با اشاره به اینکه استانداری درگیر مسایل شورا و شهرداری است، تصریح کرد: امام جمعه پیگیر رفع بلاتکلیفی شهر بود

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر شهردار پاکدست و فنی باشد می تواند در جهت منافع مردم و نه اشخاص کار کند.

روستا، شهردار دهدشت را دارای این خصوصیات خواند و افزود: با فنی بودن، شفافیت کاری و پاکدستی نمره قبولی می‌آورد و دعای خیر مردم را در پی دارد.

معاون عمرانی استاندار گفت که استاندار برای دهدشت دغدغه مند بود مشکل قانونی شهردار با تدبیر استاندار حل شد.

وی ضمن آرزوی عاقبت بخیری برای شهردار، گفت: با شهردارر و شورا عقد اخوت نبسته‌ایم در انحلال شورا یا سلب عضویت شورا تعارف نداریم.

ادعاهای معاون استاندار در حالی است که طی سال از عمر شورای دهدشت و ضعف در عملکرد پارلمان محلی هیچ گونه برخورد قاطع و اثربخشی از سوی مسئولین استانی صورت نگرفت.

معاون استاندار گفت: انتظار داریم به دیدار فرصت دهید حمایت کنید ،اگر ضعیف بود شورا به چالش بکشاند و به ما اعلام کند.

وی تأکید کرد: اختلافات جزیی نباید باعث شود شهر دچار مشکل شود.

روستا مبلمان و سیمای شهری دهدشت را یادآور شد و افزود: این وضعیت در آستانه عید حق دهدشت نیست.

همچنین خسرو دیدار در سخنانش از بنیانگذاران دهدشت به نیکویی یاد و از نیکویی‌زاده شهردار پیشین قدردانی کرد و گفت: جای او در نشست خالی است.

شهردار دهدشت از تلاش های امام جمعه دهدشت و فرماندار کهگیلویه در زمینه دغدغه مندی همیشگی انها قدردانی کرد و از سرپرست‌ها برای مدریت شهری هم تشکر کرد.

وی گفت که به ایجاد بستر مناسب جهت وحدت و همدلی در شهرداری فارغ از گرایش و حواشی اعتقاد راسخ دارم.

دیدار تعامل قانونمند شفاف و اثربخش با شورا و دستگاهای نظارتی امنیتی و اجرایی و نیز تعامل با رسانه‌ها را مورد تأکید قرار داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت