پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 اسفند 1395 ساعت 17:12:: شناسه خبر: 14515

اقدام ارزشمند شورای شهر دهدشت/

واگذاری زمین مورد نیاز پارک اسکان مسافر تصویب شد

شورای شهردهدشت با هفت رأی موافق، واگذاری زمین مورد نیاز برای ایجاد پارک مسافردهدشت را مصوب کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه  گفت: پس از انتشار خبری مبنی بر احتمال برگشت اعتبارات پارک اسکان دهدشت در خبرگزاری فارس و سایت‌های محلی شورای شهر با هفت رأی موافق، واگذاری زمین مورد نیاز برای ایجاد این پارک را مصوب کرد.

سیاوش زمان  تصریح کرد: طی یک سال گذشته پیگیری‌های بسیاری با شهرداری برای فراهم نمودن زمین انجام شده بود که به نتیجه نرسید.

زمان با بیان اینکه شهرداری مخالفت شورای شهر را مانع از واگذاری این زمین اعلام می‌کرد،افزود: ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه برای ایجاد پارک اسکان اختصاص داده شده بود که در صورت عدم تأمین زمین اعتبارات برگشت خواهد خورد.

این مسؤول از آمادگی میراث فرهنگی و گردشگری برای ایجاد پارک اسکان در محوطه ورودی شهر از سمت بهبهان خبر داد و افزود: سقف اعتبارات پارک اسکان به دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم افزایش می‌یابد.

زمان ادامه داد: ساخت ۱۰۰ سکوی اسکان،سرویس بهداشتی،بازارچه دائمی صنایع دستی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای پارک اسکان است.

وی،نقش رسانه در پیگیری مطالبات مردم را بی‌بدیل خواند و گفت:کمتر از ۲۴ ساعت پس از گزارش خبری زمین مورد نیاز برای پارک که پروژه عام‌المنفعه است فراهم شد.

به گزارش صدای جنوب،رئیس میراث فرهنگی و گردشگری در مصاحبه روز گذشته خود با خبرنگاران تأکید کرده بود در صورت عدم موافقت شورا با فراهم شدن این زمین دلایل کارشکنی اعضای مخالف با این درخواست را افشا خواهد کرد.

حسین جهادگر رییس شورای اسلامی شهردهدشت نیز گفت: اعضای شورا  از هر طرحی که به توسعه و پیشرفت دهدشت کمک کند قاطعانه و بدون درنگ حمایت می نمایند.

وی از پیگیری رییس اداره میراث فرهنگی و اصحاب رسانه قدردانی کرد و افزود با اتحاد وهمدلی می توان بسیاری از مشکلات را رفع نمود.

این دومین روز متوالی است که اخبارخوشی از اداره میراث فرهنگی کهگیلویه شنیده می شود.

روزگذشته نیز سیاوش زمان رییس این اداره برای سومین سال متوالی مدیر نمونه معرفی و مورد تقدیر باقری مدیرکل سازمان میراث فرهنگی وصنایع دستی استان قرارگرفت.

IMG-20170305-WA0012

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت