پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 اسفند 1395 ساعت 09:12:: شناسه خبر: 15072

نام نویسی رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد /مدارک موردنیاز

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگزار می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت که نام نویسی رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز ۳۰ اسفند و همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد و تا ۶ فروردین سال ۱۳۹۶ نیز ادامه دارد.
به گزارش صدای جنوب، فتاح محمدی روز دوشنبه اظهار داشت: با توجه به احتمال ازدحام کاری در طول این مدت مقرر در فرمانداری ها و بخشداری های کهگیلویه و بویراحمد باید داوطلبان نسبت به پیش ثبت نام در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر پلیس ۱۰+ استان اقدام کنند.
وی افزود که فرمانداران شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده با حضور در محل کار به روند انجام امور مربوط به نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سرعت بخشند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فرمانداران در زمینه شناسایی چالش های احتمالی ۲ انتخابات پیش رو در روستاها و بخش های این استان اقدام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.
محمدی عنوان کرد که در ۲ انتخابات پیش رو علاوه بر نظارت دقیق بر امور و رعایت چهار اصل مهم قانون مداری، بی طرفی، امانتداری و صیانت از آرا زمینه مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز فراهم خواهد شد.

برپایه گزارش صدای جنوب، مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بدین شرح است:
۱- اصل شناسنامه عکس دار و دو نسخه تصویر کلیه صفحات آن
۲- اصل کارت ملی و تصویر آن
۳- اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده ۱۰ قانون نظام وظیفه عمومی و تصویر آن
۴- چهار(۴) قطعه عکس جدید ۴ × ۳
۵- ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و ارایه اصل و یک نسخه تصویر مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت.
۶- دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای داوطلبان شورای روستاهای تا دویست خانوار جمعیت و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان شورای روستاهای بالای دویست خانوار
۷- کسانی که در دوره های قبل عضو شورا بوده اند به شرطی که در همان محل کاندیدای عضویت در شورا باشند از شرط مدرک معافند .
۸- اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل جهت مشمولین ماده ۲۸ قانون.
۹- اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر
۱۰- ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت