پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 فروردین 1396 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 16726

تعداد صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری و شهر و روستا در کهگیلویه مشخص شدند+جزییات

پوزش گفت : در این دوره از انتخابات نسبت به انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۳۹۲ تعداد ۱۴ صندوق اضافه گردیده است .

پایگاه خبری صدای جنوب:

هیأت اجرایی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان کهگیلویه به منظور تعیین تعداد صندوقهای رأی در فرمانداری کهگیلویه تشکیل جلسه دادند .

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه ،علی پوزش طی سخنانی شرکت در انتخابات را وظیفه اساسی هر ایرانی دانست و گفت: انتظار می رود که با حضور حداکثری در پای صندوقهای رأی بار دیگر یاس و نامیدی را در دل دشمنان بوجود آوریم و پایبندی خود را نسبت به انقلاب و دستاوردهای آن نشان دهیم.

 پوزش تعداد صندوقهای رأی در شهرستان کهگیلویه را ۲۰۸ صندوق عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۱۱۵ صندوق در حوزه بخش مرکزی کهگیلویه می باشد که تعداد ۴۳ صندوق آن سیار و ۲۱ صندوق ثابت روستایی و ۵۱ صندوق دیگر برای حوزه شهری پیش بینی شده است.

پوزش گفت: برای بخش سوق نیز ۲۲ صندوق در نظر گرفته شده که ۱۲ صندوق آن به صورت سیار و ۸ صندوق آن در حوزه شهری و ۲ صندوق دیگر هم ثابت روستایی می باشد.

وی تعداد صندوقهای رأی بخش دیشموک را ۳۶ صندوق عنوان کرد و گفت: از این تعداد۶ صندوق در حوزه شهری و۳ صندوق ثابت روستایی و تعداد ۲۷ صندوق سیار روستایی می باشد.

فرماندار کهگیلویه گفت: تعداد صندوقهای رأی در بخش چاروسا را ۳۵ صندوق می باشد که از این تعداد ۵ صندوق در شهر قلعه رئیسی و تعداد ۲ صندوق ثابت روستایی و تعداد ۲۸ صندوق نیز به صورت سیار روستایی می باشند.

وی گفت : در این دوره از انتخابات نسبت به انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۳۹۲ تعداد ۱۴ صندوق اضافه گردیده است .IMG_20170420_150318IMG_20170420_161349 IMG_20170420_161339 IMG_20170420_161328

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت