پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 اردیبهشت 1396 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 18271

پیام مدیرعامل شرکت آبفای کهگیویه و بویراحمد در پی خلق حماسه‌ باشکوه ملت ایران در انتخابات ریاست‌‌جمهوری

مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد همپای ملت شریف ایران اسلامی نیز در این روز به یاد ماندنی بار دیگر حماسه ساز شدند و برگ زرین دیگری بر تاریخ سراسر افتخار خود افزودند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد درپیامی حماسه ماندگارملت راتبریک گفت.

درپیام لدنی نژاد امده است:

غوغای روحانی نگر سیلاب طوفانی نگر

خورشید ربانی نگر مستان سلامت می‌کنند

بیست و نهم اردیبهشت ۹۶ با حضورحماسی و هوشمندانه مردم فهیم ایران اسلامی پای صندوق های رأی به روزی ماندگار در تاریخ این سرزمین مبدل گردید.

مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد همپای ملت شریف ایران اسلامی نیز در این روز به یاد ماندنی بار دیگر حماسه ساز شدند و برگ زرین دیگری بر تاریخ سراسر افتخار خود افزودند.

حضور گسترده ، مدبرذانه و توام با صبر و حوصله هوشمندانه و با تدبیر مردم ایران در این دوره از انتخابات، بار دیگر نشان داد که ملت ما به سوی رشد و تعالی در حرکت است و در این مسیر هر مانعی را از سر راه خود برخواهد برداشت.

حضور میلیونی و مقتدارانه ملت ایران پای صندوق های رای علاوه بر انکه حماسه ای بی نظیر را رقم زد نشان از قدرت تشخیص ، درایت و عقلانیت ملتی دارد که در طول مسیر انقلاب و با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های فراوان به بالاترین سطح آگاهی و دوراندیشی رسیده اند.

این دوره از انتخابات ریاست جمهوری پیام دیگری هم داشت و آن این بود که مردم آزاده ما راه توسعه و تعالی خود را انتخاب کرده و حاضر به بازگشت به گذشته نخواهند بود و بار دیگر به اثبات رساندند که به رغم بداخلاقی ها و سیاه نمایی برخی کاندیداها اراده آنها بر هر اراده دیگری پیروز است و قطعا حرکت در این مسیر، بالندگی روزافزون مملکت اسلامی ما را در پی خواهد داشت.

در پایان خلق این حماسه ماندگار را که روح امام خمینی(ره)، دل رهبر فرزانه انقلاب و همه دلسوزان نظام را شاد نمود و نیز به جناب آقای دکتر روحانی منتخب شایسته این دوره از انتخابات و تمامی مردم عزیز ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

سیدعلی لدنی نژاد

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت