پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1396 ساعت 07:03:: شناسه خبر: 18544

جلسه نقل و انتقالات آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه برگزار شد

با حضور اعضا، جلسه نقل و انتقالات آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:
جلسه نقل و انتقالات آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب این جلسه  با حضور سید لطف الله فروزان ، مدیر آموزش و پرورش ، معاونین آموزش متوسطه ، ابتدایی ، پرورشی و پشتیبانی ، کارشناسان امور اداری ، آموزش سه دوره تحصیلی ، ارزیابی عملکرد و حراست در اتاق مدیر برگزار شد .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در این جلسه ، یکی از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش را کمبود نیروی انسانی در برخی از رشته ها و مقاطع تحصیلی عنوان کرد .
وی ملاک عمل در انجام نقل و انتقال را اجرای قانون برشمرد و افزود : کلیه مراحل نقل و انتقال باید از راه قانونی و ضوابط مندرج در بخشنامه های ارسالی اجرا شود تا حق هیچ فردی تضییع نگردد .
فروزان بر انجام نقل و انتقال و حفظ شأن و مقام معلمان تاکید کرد و گفت : سعی بر این است تا حد امکان نقل و انتقال همکاران بدون مشکل انجام شود .
علی پیراسته ،‌ کارشناس مسئول اموراداری این مدیریت نیز نقل و انتقال را یکی از جلوه های تکریم معلمان برشمرد و گفت : نقل و انتقال با محوریت امور اداری و بهره مندی از خرد جمعی و با هدف بهره مندی مناسب از نیروها و جلب حداکثری رضایت معلمان صورت می گیرد .
وی افزود : در نقل و انتقالات فرهنگیان رفع مشکلات متقاضیان انتقال با در نظر داشتن وضعیت تراز نیروی انسانی و کمبود و مازاد نیرو انجام خواهد شد و آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه نهایت تلاش وکوشش خود را برای رفع مشکلات فرهنگیان بکار می برد .

 

همچنین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه اعلام کرد: فرهنگیان شهرستان کهگیلویه می توانند درخواست انتقال درون و برون استانی خود را در سامانه انتقال ثبت کنند.

فروزان ادامه داد  شیوه نامه نقل و انتقال درون و برون استانی فرهنگیان در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ بر اساس بخش نامه وزارتخانه ای به مدارس شهرستان کهگیلویه ابلاغ شد.متقاضیان نقل و انتقال برون و درون استانی از اول تا ۳۱ خرداد ۹۶، ماه فرصت دارند به آدرس اینترنتی ‘ enteghal. medu.ir ‘ مراجعه کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با اشاره به بندهای این شیوه نامه عنوان کرد: از مهمترین بندهای این دستورالعمل می توان به شرایط لازم برای درخواست انتقال، زمانبندی ثبت نام و تبصره های مختلف اشاره کرد. فرهنگیانی که متقاضی انتقال خارج از استان هستند می بایست حداقل پنج سال سابقه تدریس تمام وقت داشته و همچنین دارای وضعیت استخدامی پیمانی یا رسمی باشند.
سید لطف الله فروزان شرایط متقاضیان انتقال را چنین برشمرد: افرادی که هنوز متعهد خدمت هستند مجاز به ثبت نام نیستند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت