پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1396 ساعت 16:03:: شناسه خبر: 18566

استاندار:

طرح «ابتکارات سبز کشاورزی» در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از راهکارهای مهم برای بهبود وضعیت کشاورزی این استان توجه هر چه بیشتر به کشاورزی پایدار است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که طرح «ابتکارات سبز کشاورزی» به‌صورت علمی و کاربردی و در راستای تولید محصولات کشاورزی ارگانیک در این استان اجرا می شود.

به گزارش صدای جنوب،سید موسی خادمی روز چهارشنبه در نشست طرح آمایش سرزمین کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: چنین طرح مهمی در صورت اجرا سبب افزایش بازدهی محصولات کشاورزی استان شده و دستیابی به اهداف و شاخص‌های توسعه‌ای در این بخش را نیز به دنبال دارد.
وی خواستار اجرای آزمایشی طرح «ابتکارات سبز کشاورزی» در ۲ روستای دنا به دلیل وجود ظرفیت‌های چشمگیر کشاورزی در این شهرستان شد و افزود که دستاوردها و نقاط ضعف و قوت اجرای این طرح در تمامی مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد تعیین شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از راهکارهای مهم برای بهبود وضعیت کشاورزی این استان توجه هر چه بیشتر به کشاورزی پایدار است.
خادمی عنوان کرد که اجرای برنامه‌هایی برای محافظت از خرس قهوه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.
وی ابراز داشت: اقدام‌های لازم برای محافظت از این گونه جانوری در کهگیلویه و بویراحمد توسط متولیان امر و دستگاه‌های اجرایی مربوطه انجام شود.
خادمی گفت که خرس قهوه‌ای نماد جانوری کهگیلویه و بویراحمد بوده و به همین دلیل نیز حفاظت از آن یک وظیفه همگانی به شمار می‌رود.
وی اظهار داشت: استانداری کهگیلویه و بویراحمد آماده هرگونه همکاری در این راستاست

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت