پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 خرداد 1396 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 18602

امام جمعه لیکک:

انتخابات شورای پنجم شهر لیکک به عنوان لکه ننگی باقی می‌ماند

افروغی گفت:اگر تخلفات و شکایات پیگیری نشود و به مردم گزارش داده نشود بنده تا همیشه در تریبون‌های مختلف گوشزد می‌کنم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت الاسلام «سید محمدیوسف افروغی »در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت: چیزی را که قانون گفته است باید آن را تمکین کنیم و اگر هنوز هم اعتراضاتی داشتید هیچ وقت پای خود را از قانون بیرون نگذارید و در مجرای قانون آن را پیگیری کنید.

وی افزود: هرچند که می پذیریم که انتخاباتی در کار نبود بلکه افتضاحاتی بود که در شهر اتفاق افتاد و یک لکه ننگی برای شهرستان پدید آورد.

امام جمعه بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد با هشدار شدید به مسوولان استانی و شهرستانی، خاطرنشان کرد: تلاش بکنید این لکه ننگ را با خدمتگزاری به مردم،با شفاف سازی و با پیگیری شکایات و تخلفات پاک نمایید.

افروغی تهدید کرد که اگر تخلفات و شکایات پیگیری نشود و به مردم گزارش داده نشود بنده تا همیشه در تریبون‌های مختلف گوشزد می‌کنم و مطمئن باشید انتخابات شورای پنجم شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی همچنان به عنوان لکه ننگ باقی می‌ماند.

وی گفت: اینکه تعدادی از مسئولین (منظور صرفا مسئولین شهرستان‌ نیست) که هنوز هم مقاومت می کنند به هوش بیایند و به خواسته ی به حق مردم پاسخ مناسب بدهند.

به نظر شورای نگهبان تمکین می کنیم

امام جمعه بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث نتایج انتخابات ریاست جمهوری هم اظهارداشت: در انتخابات ریاست جمهوری هم نظر نهایی با شورای نگهبان است و باید آن را بپذیریم و ما هم آن را می‌پذیریم .

افروغی افزود: در بحث تخلفات این انتخابات هم مسئولین ارشد هم پذیرفتند تخلفات زیادی وجود داشت و از مسئولین خواستاریم این شکایت ها و تخلفات پیگیری شود تا مردم از اسلام و انقلاب ناامید نشوند.

نظام اسلامی زیربار سند ۲۰۳۰ خم نمی شود/ ولی فقیه براساس اطلاعات نادرست سخن نمی گوید

امام جمعه بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان به موضوع ۲۰۳۰ پرداخت و اظهارداشت: مقام معظم رهبری خود به سند ۲۰۳۰ اعتراض کردند و فرمودند: این چیزی نیست که نظام اسلامی زیر بار آن خم بشود .

افروغی گفت: اما عده ای با تفکرات لیبرالی معتقدند که اطلاعات ناقص به دست رهبر معظم انقلاب می رسد. مگر ولی فقیه می تواند براساس اطلاعات نادرست سخنی بگوید یا حکمی صادر بکند؟

وی افزود: ایشان از هیجده کانال مختلف، اطلاعات در اختیارش قرار می گیرد و تمام دنیا هوش و استعداد ایشان را پذیرفته اند.

امام جمعه بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر در سالهای گذشته به افکار و اندیشه های امام مراجعه و دولتمردان خود را انتخاب می‌کردیم دچار خسارت و زیان های بزرگ نمی شدیم.

در کشور فقط ۲ تفکر یزیدی و حسینی وجود دارد

افروغی گفت: در دیداری که دست اندرکاران و خاطره گویان دفاع مقدس با مقام معظم رهبری داشتند به این نکته تأکید کردند تا خاطرات ،روایات و داستان های رزمندگان دوران دفاع مقدس به کتاب های درسی منتقل بشود اما ما قرارداد ننگین ۲۰۳۰ را می بندیم که در آن واژه ی جهاد باید حذف بشود و خانواده باید در تعریف غربی به جای خانواده اسلامی قرار گیرد. اینها بحث سیاسی نیست بلکه تقابل اسلام با کفر است.

وی افزود: الان در نظام اسلامی دو تفکر وجود دارد و حد وسطی وجود ندارد. یا تفکر حسینی و یا تفکر یزیدی. یکی از این دو تفکر را باید انتخاب کرد،تفکر لیبرالی و تفکر ناب محمدی.

تنش در روابط قطر و عربستان بنفع ایران است

وی گفت: تنش در روابط قطر و عربستان یک نقطه ی امتیازی برای نظام ما است و با این شرایط مطمئنا عربستان از درون یا توسط کشورهای منطقه از هم خواهد پاشید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت