پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 خرداد 1396 ساعت 23:03:: شناسه خبر: 18775

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

نیازهای مردم با کار کارشناسی و بر اساس اولویت رفع شوند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور خدمات این سازمان و تعریف پروژه‌ها باید بر اساس کار کارشناسی و اولویت‌ها و نه سفارش‌ها و تصممات آنی و احساسی باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری این سازمان اظهار کرد: سازمان‌ها و ادارات مختلف هدفی جز رضایت مردم و ارائه خدمات لازم به آن‌ها ندارند بنابراین باید به گونه‌ای مدیریت کنیم که نیازهای مردم با کار کارشناسی، به موقع و بر اساس اولویت رفع شوند.

به گزارش صدای جنوب،جعفرگوهرکانی با بیان اینکه میان نیازهای مردم و خواسته‌های آنان تفاوت وجود دارد، خطاب به همکارانش گفت که پروژه‌های بخش کشاورزی باید بر اساس اولویت‌ها، تعریف شوند وو اعتبار لازم به آن‌ها اختصاص یابد.

وی، کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها را مرجعی قانونی برای تعریف پروژه‌ها و توزیع اعتبارات دانست و تأکید کرد که بدون شک اگر کار علمی با برنامه‌ریزی کامل و کارشناسانه انجام ندهیم، نه تنها رضایت مردم حاصل نمی‌ود بلکه نارضایتی هم ایجاد می‌شود.

گوهرگانی توضیح داد که مردم حتی اگر در سفرها و در موقعیت‌های مختلف، خواسته‌هایی را مطرح کنند ولی پروژه زخمی بدون اعتبار و نیمه کاره نمی‌خواهند، بنابراین باید همه شرایط لازم برای شروع و اتمام یک پروژه لحاظ و بعد تصمیم گرفته شود.

وی گفت: از سوی دیگر وقتی پروژه دیگری در یک منطقه در اولویت باشد و ما کار دیگری را شروع کنیم نارضایتی بیشتری ایجاد می‌کند و حجم پروژه‌های نیمه‌کاره زیاد می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت