پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 خرداد 1396 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 18948

روابط عمومی آموزش و پرورش در میان دستگاه های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد رتبه اول را کسب کرد

براساس ارزیابی انجام شده از فعالیتهای اطلاع رسانی خدمات دولت ، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بین دستگاههای اجرایی استان رتبه اول استان را کسب کرد

پایگاه خبری صدای جنوب:

یکی از مهمترین شاخص های موفقیت در یک دستگاه اجرایی چه دولتی چه خصوصی ، میزان توانایی اطلاع رسانی فعالیت های آن دستگاه است که روابط عمومی دستگاه مورد نظر به عنوان متولی اصلی ارتقاء این شاخص را بر عهده دارد.


به گزارش صدای جنوب، ضعف اطلاع رسانی در برخی روابط عمومی ها بسیار مشهود است به گونه ای که بسیاری از فعالیت های دستگاه مورد نظر از دید رسانه ها و مردم ناپیدا می ماند اما دستگاه هایی هم هستند که در این زمینه بسیار خوش درخشیده اند که ضمن کمک شایانی که حوزه ی مدیریت می کنند حقیقتا انتخاب برترین دستگاه را برای متولیان بررسی آن ها سخت می کنند.

روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد یکی از روابط عمومی هایی است که در زمینه اطلاع رسانی بسیار خوش درخشیده است و توانسته در ارزیابی مسئولین رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.
براساس ارزیابی انجام شده از فعالیتهای اطلاع رسانی خدمات دولت ، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بین دستگاههای اجرایی استان رتبه اول استان را کسب کرد.تابناک

در آئین لوح تقدیر کسب رتبه اول از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مدیرکل آموزش وپرورش استان اهدا شد.

مدیرکل روابط عمومی وامور بین الملل استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت:در شاخص های تبلیغات-اطلاع رسانی-انتشارات و بهره گیری از رسانه ها برای ارائه خدمات دولت ، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با ارائه مستندات عملکرد رتبه اول استان را کسب کرد.
سیدمحمد تقوی افزود : از سوی استانداری عملکرد روابط عمومی ۷۵دستگاه اجرایی-شرکتهای خدمات رسان-شهرداری ها –فرمانداریها در۶حوزه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت