پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 خرداد 1396 ساعت 13:03:: شناسه خبر: 19090

استاندار خوزستان:

۶۲ میلیارد تومان برای ورزش استان در نظر گرفته شده است / با توجه به امکانات کمتر برای ورزش بانوان باید در جهت عدالت گام برداریم

استاندار خوزستان یادآور شد: با توجه به اینکه در کشور ما امکانات و بسترها و زیرساخت های ورزشی برای خانم ها کمتر است باید سعی کنیم در مسیر عدالت گام برداریم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار خوزستان در شست شورای ورزش و جوانان که بعد از ظهر امروز شنبه ۲۷ خرداد ماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: در بحث ورزش باید در دو مقوله کار کرد یکی بخش سخت افزاری که شامل فراهم کردن بستر مناسب هست که در این زمینه پروژه های مختلفی در استان داریم و یکی هم بخش نرم افزاریست که فراهم کردن امکانات لازم برای هیئت های ورزشی می باشد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان دکتر غلامرضا شریعتی  تصریح کرد: امسال با توجه به مصوبه ای که در مورد ارزش افزوده داشتیم ۶۲ میلیارد تومان که رقم قابل ملاحظه ای محسوب میشود برای ورزش استان در نظر گرفته شده است که از این رقم ۱۲ میلیارد تومان برای بخش جوانان ، حدودا هفت و نیم میلیارد تومان برای بخش آموزش و پرورش و ورزش های پایه و چهل و دو میلیارد برای تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی و ایجاد بسترها و زیرساخت های مناسب اختصاص یافته است.

شریعتی خاطرنشان کرد: در هر سه بخش لازم است برای هزینه کرد این اعتبارات برنامه ریزی دقیق انجام شود و اولویت ها در نظر گرفته شود تا اثربخشی هزینه ها به صورت بهینه افزایش یابد.

رئیس شورای ورزش استان ادامه داد: در هزینه کرد اعتبارات باید کارها با کارشناسی و با مطالعه باشد و از روش هایی نظیر چانه زنی پرهیز شود.

وی افزود: اگر برنامه ها با اثربخشی اجرا شود موجب شکوفایی استعدادها در ورزش پایه خواهد شد.

استاندار خوزستان یادآور شد: با توجه به اینکه در کشور ما امکانات و بسترها و زیرساخت های ورزشی برای خانم ها کمتر است باید سعی کنیم در مسیر عدالت گام برداریم.

شریعتی در مورد اعتبارات ماده ۶۵ اظهار کرد: هم اکنون از دستگاه های مختلف ۸۰ میلیارد تومان مانده اعتبارات داریم که جذب نشده است با توجه به سال مالی که پایان تیرماه است لازم است دستگاه ها در صورتی که این اعتبار جذب نشد این مبلغ را در اختیار سازمان ورزش و جوانان قرار دهند.

استاندار خوزستان با اشاره به سند ۲۰۲۰ برای مسابقات المپیک عنوان کرد: برای سند ۲۰۲۰ برنامه ریزی مدونی انجام شود و در رشته هایی که استعداد بیشتری در استان وجود دارد و امکان مدال آوری در المپیک ۲۰۲۰ دارد سرمایه گذاری بیشتری شود.

شریعتی در پایان گفت: در مورد ورزش روستاها هم با توجه به تاکید رئیس جمهور در برنامه ها و اقدامات شامل شود و مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت