پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 تیر 1396 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 19223

به مناسبت هفته قوه قضائیه

نشست خبری مسئولان قضایی کهگیلویه با اصحاب رسانه برگزار شد

رییس دادگستری کهگیلویه اظهارداشت: علاوه بر پرونده‌های وارده یکهزار و ۱۱۳ فقره از پرونده‌های سال‌های گذشته هم مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه مسیولان فضایی شهرستان کهگیلویه در نشست خبری به  بااصحاب رسانه گفتگو کردند.

به گزارش صدای جنوب،رییس دادگستری کهگیلویه باقدردانی ازتلاش های اصحاب رسانه درانعکاس واقعیات جامعه گفت:رسانه متعهد در کاهش معضلات جامعه نقش اساسی دارد وماهمواره خبرنگاران را همراهان همیشگی خود می دانیم.

مجیدکرمی در تشریح گزارش عملکرد یک سال اخیر دستگاه قضایی شهرستان اظهار داشت: ۱۸ هزار و ۲۳۷ فقره پرونده به دادسرا و دادگاه عمومی و انقلاب وارد و ۱۹ هزار و ۳۵۰ فقره مختومه شده است.

رئیس دادگستری کهگیلویه با بی‌سابقه خواندن عملکرد کلی این دستگاه تصریح کرد: علاوه بر پرونده‌های وارده یکهزار و ۱۱۳ فقره از پرونده‌های سال‌های گذشته هم مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شد.

وی در تفکیک این میزان گفت: ۱۱ هزار و ۴۳۶ فقره ورودی به دادسرای عمومی و انقلاب و ۶ هزار و ۸۱ فقره ورودی به دادگاه عمومی و انقلاب بوده است که به ترتیب ۱۴۲  و ۹۷۱ عملکرد مثبت داشته است.

کرمی تعداد پرونده‌های وارده به شورای حل اختلاف را چهار هزار و ۲۱۰ فقره دانست و افزود: علاوه بر مختومه شدن این تعداد، با ۸۴ فقره عملکرد مثبت همراه بود.

وی با اشاره به کاهش پرونده‌های ورودی نسبت به سال گذشته، برگزاری نشست‌های شورای پیشگیری از وقوع جرم و اجرای مصوبات این شورا، ارتقای فرهنگ عمومی مردم، تلاش همکاران قضایی و اداری در رسیدگی سریع و به موقع و تعیین مجازات اثرگذار، اجرای به موقع این مجازات و همکاری سایر نهادها از جمله ضابطان قضایی را از دلایل کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی عنوان کرد.

دادستان کهگیلویه نیزدراین نشست گفت:تلاش ما این است که بااقدامات خود  اسایش و امنیت را در جامعه  برقرارکنیم چون اسایش وامنیت حق طبیعی مردم است.

روشندل گزارشات مردمی را دربهبود امنیت شهروندان ضروری دانست وگفت علاوه برروال طبیعی کار هروقت که گزارش نهاد و یاشهروندی در خصوص برخی مسایل که اسایش وسلامت مردم راتهدیدکند دریافت کنیم سریعا بررسی واقدام می نماییم.

وی درپاسخ به سوال یکی ازخبرنگاران درزمینه فروش مرغ زنده علی رغم مصوبات قبلی نیز گفت تاکنون گزارشی از دستگاه متولی(دامپزشکی)به دست مانرسیده است.

در ادامه یاری زاده رییس اداره ثبت اسنادواملاک کهگیلویه و هدایت الله بازگیر رییس زندان این شهرستان گزارشی ارایه نمودند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت