پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 تیر 1396 ساعت 10:04:: شناسه خبر: 19500

در بازدید سرپرست فرمانداری از محل احداث تصفیه خانه شهر چرام مطرح شد

پیشرفت ۴۰ درصدی عملیات اجرایی فاضلاب شهری در خیابان های چرام

پاداش گفت:عملیات اجرایی فاضلاب شهری در خیابان های چرام دارای پیشرفت ۴۰درصدی می باشد که امیدواریم همزمان با اتمام تصفیه خانه این پروژه هم در داخل شهر و معابر به اتمام برسد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهری چرام با اعتبار ۷۰میلیارد ریالی در زمینی به مساحت شش و نیم هکتار آغاز شد.

به گزارش صدای جنوب، ظهر امروز سرپرست فرمانداری شهرستان چرام و رئیس آب و فاضلاب چرام به همراه خبرنگاران بازدیدی از محل احداث تصفیه خانه شهر چرام داشتند.

داریوش پاداش در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهری چرام گفت:خوشبختانه این تصفیه خانه از پروژه های ملی شهر چرام است که برداشت محصول یهنی آب و کود مخصوص است که با توجه به بحث خشکسالی اخیر و اهمیت آب در کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی بیان کرد:این تصفیه خانه با اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی در مساحتی به میزان شش و نیم هکتار و همچنین حجم ۳۰۰۰ متر مکعبی آب در شبانه روز در حال احداث است.

پاداش با اشاره به اینکه فرمانداری چرام با تمام توان از این پروژه مهم حمایت می کند اظهار داشت:طبق برنامه ریزی های انجام شده این عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب چرام به مدت دو سال به بهره برداری می رسد و احتمال افزایش دو برابری ظرفیت را هم دارد.

وی افزود:عملیات اجرایی فاضلاب شهری در خیابان های چرام دارای پیشرفت ۴۰درصدی می باشد که امیدواریم همزمان با اتمام تصفیه خانه این پروژه هم در داخل شهر و معابر به اتمام برسد.

سرپرست فرمانداری چرام با اشاره به اهمیت این پروژه و توجه ویژه دولت تدبیر و امید به اجرای این تصفیه خانه گفت:یکی از پروژه های مورد نیاز چرام و استان می باشد با توجه به حجم آب برگشتی و اینکه فاضلاب چرام در بالادست سد کوثر است و یکی از تهدیدهای این سد می باشد ما به طور ویژه این پروژه را حمایت می کنیم.

وی با تشکر از اصحاب رسانه شهرستان چرام که بازوی توانمندی برای مدیران اجرایی می باشند بیان کرد:با توجه به مساله مهم آب و فرهنگ سازی در زمینه های نحوه صحیح مصرف آب در زمینه های شرب و کشاورزی و صنعت خواستار توجه رسانه ای به این مساله مهم شد و بتوانیم با تلاش و همکاری با یکدیگر در راه توسعه همه جانبه چرام و برون رفت از وضعیت موجود گام های مهمی برداریم.
کبنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت