پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 تیر 1396 ساعت 11:04:: شناسه خبر: 19504

احتمال قطعی یا جیره بندی آب در چرام؛

رئیس آبفای شهری:مردم در مصرف آب حساسیت ویژه ای داشته باشند

حیدری با بیان اینکه تمام تلاش همکاران ما این است که فصل گرم سال را با کمترین قطعی آب پشت سر بگذاریم از شهروندان خواست نسبت به مصرف آب حساسیت ویژه ای داشته باشند تا انشاء الله مجبور به جیره بندی یا قطعی آب نشویم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس آبفای شهری چرام گفت :بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب چرام در دوسال اینده محقق میشود.

به گزارش صدای جنوب، آرمان حیدری که به همراه پاداش سرپرست فرمانداری وجمعی ازخبرنگاران ازتصفیه خانه چرام دیدن می کرد با اشاره به عملیات اجرایی این طرح در چرام گفت: تصفیه خانه اب شامل حوضچه های هوادهی،کلرزنی و لجن خشک کنی می باشد که محصول آن شامل آب تصفیه شده برای کشاورزی و همچنین تولید روزانه ۱۵۰تن کود و کمپوست ارگانیک می باشد که برای کشاورزی کاربرد دارد.

وی بیان کرد:تجهیز کارگاه انجام شده و به مدت ۲سال این تصفیه خانه به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت : بحران آب بسیار جدی است و انتظار از مصرف کنندگان به خصوص هم شهرستانی های عزیز این است که این موضوع را جدی گرفته و سعی نمایند در مصرف آب نهایت دقت را نموده تا با کمترین مشکلات در خصوص توزیع آب مواجه شویم.
حیدری در این زمینه به تعویض یکی از پمپ های انتقال آب ظرف چند روززگذشته گفت : یکی از پمپ های استخراج از چاه های آب شهر چرام ، قابلیت استفاده را نداشت و  تعویض شد که در این زمینه هزینه ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال را متحمل شدیم.
وی با بیان اینکه تمام تلاش همکاران ما این است که فصل گرم سال را با کمترین قطعی آب پشت سر بگذاریم از شهروندان خواست نسبت به مصرف آب حساسیت ویژه ای داشته باشند تا انشاء الله مجبور به جیره بندی یا قطعی آب نشویم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت