پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 تیر 1396 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 19606

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

انتخاب شهرداران باید به مکانیسم وحدت بخش تبدیل شود

استاندارگفت: انتخاب شهرداران در استان توسط منتخبین مردم در شورای شهر باید به مکانیسم وحدت بخش تبدیل شود

پایگاه خبری صدای جنوب:

همایش یک روزه شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهر سی‌سخت برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب، سید موسی خادمی  اظهار کرد: در ابتدای دولت یازدهم وضعیت شهرداری‌ها مطلوب و رضایت بخش نبود و شهرداری‌ها با اندک اعتبارات گذران امور می‌کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: اما امروز علی رغم محدودیت‌های شدید اعتباری و مالی به نقطه‌ای رسیدیم که در وضعیت بهتری قرار داریم و پروژه‌های بزرگی در این سال‌ها به ثمر نشست.

خادمی گفت: مدیریت بدون پول که در طول همه دوره‌های مدیریتی کشور بی‌سابقه بود در این دولت اتفاق افتاد و مسئولان با هنرهای مدیریتی و تفکرهای درست، آرامش و همدلی کارهای را به سرانجام رساندند و بی‌شک می‌توان این دوره را دوره طلایی در مدیریت سطح کشور برشمرد که ماندگار و بی‌سابقه است.

وی افزود: این توفیق در استان حاصل کار همه مدیران بوده و باید ارتقای شاخص‌ها را محصول خردجمعی در استان خواند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این همایش به انتخاب شهرداران در دوره جدید اشاره کرد و گفت: انتخاب شهرداران باید به مکانیسم وحدت بخش تبدیل شود و شهردار در هر شهر عامل همگرایی و وحدت باشد.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: مدیریت در استان کهگیلویه و بویراحمد دوره جنین و اولیه را رد کرد و به دوره بلوغ رسیده و قطعاً این بلوغ به حوزه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هم نفوذ خواهد کرد.

وی در توصیه به اعضای جدید شوراهای اسلامی شهرهای استان، گفت: سعی کنید شهردارانی که پرتلاش بودند و در دوره‌های سخت کارهای بزرگی انجام داده‌اند، ابقا کنند، تا این شهرداران در آینده روزهای خوبی را نیز تجربه نمایند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرهای استان به شدت انتقاد کرد و گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرهای بزرگ استان (یاسوج، دهدشت و گچساران) قابل توجیه نیست و باید مدیریت و ساماندهی شوند.

وی افزود: حق نداریم که با ایجاد رفاه و رضایت ظاهری برای خودمان آینده نسل بعد را از بین ببریم.

خادمی گفت: نادیده گرفتن حقوق آیندگان، تضییع حقوق شهروندی است که اصلاً پذیرفتنی نیست و مسئولان باید بدانند که اصل تخریب این ساخت و سازهای غیرمجاز است و باید در اولویت قرار گیرد. اگر یک ساختمان بدون پروانه تخریب شود و برخورد جدی با متخلفان صورت گیرد بدون شک حساب کار دست بقیه خواهد آمد و مدیران با حساسیت و شدت با عاملان ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد کنند.

خادمی بیان کرد: ورود آدم‌های متخصص و قوی در شهرداری‌ها به پاسخگویی مطالبات و نیازمندی‌های شهروندان و رضایت ان‌ها منجر خواهد شد.

وی خدمت در شهرداری‌ها را توفیق بزرگی دانست و گفت: که این خدمت به خلق قطعا ماندگار خواهد بود.

استاندار از شهرداران خواست تا آخرین وضعیت شهرداری‌ها در بحث بودجه عمرانی و شهرداری، فضای سبز، تعداد نیرو‌ها و دیگر شاخص‌ها را خواستار شد.
وی افزود: باید این شاخص‌ها و رتبه‌ها به اطلاع مردم برسد.

خادمی گفت: این شاخص‌ها و رتبه‌ها باید به اطلاع مردم برسد.کبنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت