پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 تیر 1396 ساعت 11:04:: شناسه خبر: 19963

در ادامه طرح بازدید میدانی از ادارات شهرستان کهگیلویه؛

اداره ثبت احوال مورد ارزیابی معاون فرماندار کهگیلویه قرار گرفت

اداره ثبت احوال کهگیلویه یکی از قدیمیترین ادارات شهرستان است که متاسفانه ساختمان مناسبی ندارد.

پایگاه خبری صدای جنوب :
در ادامه طرح بازدید میدانی از ادارات معاون فرماندار و تعدادی از کارشناسان فرمانداری از اداره ثبت احوال کهگیلویه بازدید کردند.
به گزارش صدای جنوب،اسلام خسروی ،هدف از اجرای این طرح را بررسی نقاط قوت و ضعف ادارات و رسیدگی به مشکلات احتمالی انها برشمرد و گفت: انتظار می رود مسئولین و مدیران در جهت خدمات رسانی بهتر به مراجعین اهتمام ورزند.
معاون فرماندار کهگیلویه افزود: اداره ثبت احوال کهگیلویه یکی از قدیمیترین ادارات شهرستان است که متاسفانه ساختمان مناسبی ندارد .
خسروی گفت: با توجه به اینکه مجوز احداث ساختمان اداری جدید باید در جلسه هیأت وزیران صادر شود امیدواریم اداره کل ثبت احوال هر چه سریعتر اقدام لازم برای اخذ مجوز ساختمان را انجام دهد تا بتوانیم با اختصاص اعتبار لازم ساختمانی در خور شأن این اداره احداث گردد.
معاون فرماندار کهگیلویه اظهار داشت : در سال ۱۳۹۵ مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و در سال ۱۳۹۶ هم مبلغ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث ساختمان جدید ثبت احوال تصویب شد که متاسفانه اعتبار سال ۱۳۹۵ به دلیل عدم وجود مجوز ساخت جذب نگردید .
وی گفت در بررسی عملکرد ثبت احوال در سه ماهه اول سال ۱۳۹۶ تعداد ۶۰۰ مورد ولادت و ۱۲۳ مورد وفات و تعداد ۵۷۸ ازدواج و ۱۳۸مورد طلاق ثبت گردیده است .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت