پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 تیر 1396 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 20016

طی پیامی:

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه از حضور مردم در آیین تشییع و تدفین شهدای گمنام قدردانی کرد

شهدا ستارگان زمینی و پرچمداران عزت و شرف انقلاب هستند که بر قله افتخار ایستاده اند و در شریان جامعه خونی تازه تزریق نموده اند، آنها آمده اند تا دست ما را بگیرند و راه را به ما نشان دهند.

پایگاه خبری صدای جنوب :

فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه با ارسال پیامی از حضور حماسی مردم ولایتمدار وشهیدپرور در آیین استقبال، شب وداع ،تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه تقدیر کرد.

متن این پیام  به شرح ذیل است.

بسمه تعالی
امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست.
امام خامنه ای (مدظله العالی).

شهدا ستارگان زمینی و پرچمداران عزت و شرف انقلاب هستند که بر قله افتخار ایستاده اند و در شریان جامعه خونی تازه تزریق نموده اند، آنها آمده اند تا دست ما را بگیرند و راه را به ما نشان دهند .

حماسه‌های ماندگار مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار کهگیلویه، کارنامه پرافتخار و فصلی زرین را در دفتر خاطرات انقلاب و دفاع مقدس رقم زده است.

حضور با شکوه و کم نظیر شما امت حزب اله و همیشه در صحنه شهرستان کهگیلویه بویژه مردم دیشموک در مراسم استقبال، وداع، تشییع، خاکسپاری و تکریم دو شهید گمنام، نشان ارادتی بود به پیشگاه شهدا والاتبار و سرشار بود از عشق به انقلاب و رهبری .

اینجانب با تأسی از حدیث قدسی « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » از این حرکت عظیم و خروشان مردم و مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان سلحشور و اصحاب بصیر رسانه و خانواده معظم و معزز شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت و ائمه جمعه که به زیبایی از خون شهدای گرانقدر پاسداری نمودید کمال تشکر و امتنان دارم .

در پایان از درگاه خداوند متعال می خواهیم تا توفیق شهادت در راه خودش را نصیب ما عطا فرماید.

اجر همگان با شهدا

سرهنگ دوم پاسدار سعید برومندزاده
فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت