پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مرداد 1396 ساعت 08:05:: شناسه خبر: 20087

فرماندار کهگیلویه:

اصلی ترین نیاز کشور مهارت و ایجاد اشتغال پایدار است

یکی از ضرورتها و الزامات رشد و توسعه اقتصادی داشتن یک نظام آموزش برای ایجاد مهارتهای لازم در سرمایه های انسانی است.

پایگاه خبری صدای جنوب:
به مناسبت هفته فنی وحرفه ای فرماندارشهرستان کهگیلویه  از مرکز فنی حرفه ای کهگیلویه بازدید کرد.
به گزارش صدای جنوب،علی پوزش دراین بازدید، ضمن تبریک هفته فنی وحرفه ای، یکی از ضرورتها و الزامات رشد و توسعه اقتصادی را داشتن یک نظام آموزش برای ایجاد مهارتهای لازم در سرمایه های انسانی دانست.
فرماندار، به نقش آموزش های فنی و حرفه ای در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و استفاده از نیروی داخلی اشاره کرد و افزود: برای وجود هر شغل داشتن حداقل مهارت ها الزامی است و هدف از آموزشهای فنی و حرفه ای، افزایش توانایی ها، دانش، مهارت و قدرت درک افراد و انجام مطلوبتر کار در محدوده وظایف شغلی می باشد.
پوزش  اصلی ترین نیاز کشور را مهارت و ایجاد اشتغال پایدار دانست و اظهار داشت: در هر کشوری، جوانان به عنوان مهمترین سرمایه انسانی آن کشور هستند که اگر از ظرفیت آنان به طور مطلوب و صحیح استفاده نشود به تهدیدی بزرگ تبدیل می شوند که این امر لزوم کسب مهارت جهت ایجاد اشتغال را دو چندان می کند.
طاهر دمساز رئیس مرکز فنی حرفه ای ضمن ارائه گزارشی از اهم فعالیت ها و برنامه های این مرکز، یکی از رویکرد های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را آموزش های بازار محور خواند و خواستار تعامل هرچه بیشتر با سایر دستگاه های اجرایی برای برگزاری این دوره ها در شهرستان شد.
وی در این نشست با تأکید بر توسعه کمی و کیفی آموزش های مهارتی گفت: این مجموعه با تربیت افراد ماهر و دارای مهارت، اساسی‌ترین راه در مسیر اقتصاد مقاومتی و تحقق بهبود وضعیت معیشتی افراد جامعه را ایفا می‌کند .
در ادامه فرماندارو هیأت همراه از کارگاههای آموزشی و واحدهای اداری بازدید بعمل آوردند.

دراین بازدید روح الله قبادپور رییس اداره اوقاف وامورخیریه کهگیلویه نیزحضورداشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت