پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مرداد 1396 ساعت 06:05:: شناسه خبر: 20120

سرهنگ جهان دیماز:

ارتقاء امنیت و ایجاد محیطی امن و آرام نیازمند همکاری و مشارکت عمومی است

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتقاء امنیت و ایجاد محیطی امن و آرام برای مردم توسط پلیس نیازمند همکاری و مشارکت عمومی خود مردم را می طلبد که سامانه ۱۹۷ نیز با همین هدف و رویکرد طراحی و شروع بکار کرده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : تلفن ۱۹۷ سامانه ارتباطی مردم با پلیس است و به منظور دریافت و اخذ شبانه روزی نقطه نظرات و پیشنهادات مردمی می باشد.

به گزارش صدای جنوب،سرهنگ «جهان دیماز»با بیان جزئیات این خبر اظهارداشت : ارتقاء امنیت و ایجاد محیطی امن و آرام برای مردم توسط پلیس نیازمند همکاری و مشارکت عمومی خود مردم را می طلبد که سامانه ۱۹۷ نیز با همین هدف و رویکرد طراحی و شروع بکار کرده است.

وی افزود: هر چه میزان مشارکت و همکاری مردم و شهروندان با پلیس بیشتر باشد قطعأ کارایی پلیس و امنیت بهتر و مطلوب تر خواهیم داشت.

سرهنگ دیماز در ادامه بیان داشت: پیامها و تماس های شهروندان از بدو دریافت توسط سامانه ۱۹۷ چه بصورت تلفنی یا بصورت حضوری ، بطور دقیق و در سریعترین زمان ممکن و بسته به نوع خبر و پیام توسط کارشناس مربوطه پیگیری و تا حصول نتیجه ضمن انجام، اطلاع رسانی لازم و کافی به مخاطبان داده شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در خاتمه از همکاری و حسن نظرات شهروندان در سطح استان تقدیر و تشکر نمود و خواستار همکاری هر چه بیشتر مردم با پلیس شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت