پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مرداد 1396 ساعت 16:05:: شناسه خبر: 20170

سخنان جالب فتاح در نشست بااستاندار کهگیلویه وبویراحمد:

مددجویان می‌تواند در عرض ربع ساعت وام دریافت کنند/با حرکت‌های لاکپشتی مشکلات مسکن مددجویان استان برطرف نمی شود/دکترخادمی نگاه جامعی دررفع محرومیت ها دارد

پرویزفتاح گفت:برنامه‌ریزی خوبی در کمیته امداد صورت گرفته است و هدف‌ها نیز در این نهاد مشخص است و اولویت ما رسیدن استان‌ها به یک سطح بر اساس عدالت است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست مشترک استاندار و معاونین با رییس کمیته امداد کشور با هدف بررسی مشکلات مددجویان استان کهگیلویه وبویراحمد و حمایت از سرمایه گذاران و جذب آنان برای ایجاد تحرک اقتصادی در استان برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب، در این دیدار که عصرامروز  در محل استانداری برگزار شد،پرویز فتاح  با تبریک هفته کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: کار کمیته امداد مشکل گشایی از محرومان است و دراستان کهگیلویه وبویراحمد دکترخادمی استاندار استان نگاه جامعی دررفع محرومیت ها دارد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با یاد شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: ما اکنون بر سر سفره شهدا و امام شهدا نشسته‌ایم و امنیت امروز کشور را مدیون جانفشانی و خون شهدا هستیم.
فتاح با بیان اینکه عملکرد کمیته امداد خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس گزارشی که ارائه داده‌اند، امیدوار کننده است، بیان کرد: برنامه‌ریزی خوبی در کمیته امداد صورت گرفته است و هدف‌ها نیز در این نهاد مشخص است و اولویت ما رسیدن استان‌ها به یک سطح بر اساس عدالت است.
وی با اشاره به مضیقه‌های دولت به لحاظ منابع مالی، افزود: منحنی کمک‍‌های مردمی بسیار بالا است، در ماه مبارک رمضان ۵۲۰ هزار نفر حامی مددجویان مشخص که از این تعداد ۱۷ هزار حامی سهم استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به دلیل برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام گرفته، اظهار داشت: میزان طلاق در جامعه هدف کمیته امداد به حداقل رسیده است و در واقع پایداری ازدواج در این جامعه خوب است.
فتاح گفت: ازدواج در بین جامعه هدف کمیته امداد افزایش یافته است و امروز سقفی برای پرداخت جهیزیه نداریم.
وی با اشاره به راه‌اندازی صندوق کمیته امداد، اظهار کرد: تاکنون ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده‌ایم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: با گذاشتن ضمانت مستمری مددجویان برای تسهیلات آن‌ها، مددجویان می‌تواند در عرض ربع ساعت وام دریافت کنند.
فتاح به وام اشتغال مددجویان اشاره کرد و گفت: ما قبول نداریم که این استان در رده پایینی به لحاظ فقر قرار دارد و با این حرف‌ها مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد برطرف نمی‌شود.

وی گفت: قابلیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را بگویید تا سرمایه‌گذارها و اعتبارات به سمت این استان روانه شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان حرکتی بزرگی در راستای حمایت از مددجویان در کمیته امداد آغاز شده است، گفت: در بحث اشتغال اعتبارات کمیته امداد به بالای سه هزار میلیارد تومان رسیده است.

فتاح گفت: مشکلات ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد را برطرف خواهیم کرد.

وی به موضوع مسکن مددجویان نیز اشاره و اظهار کرد: وام مسکن مددجویان به سقف ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت و ما حاضریم در صورت تأمین زمین در روستاها و شهرها مسکن مددجویان را بسازیم.
وی ادامه داد در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از چهار هزار روستایی و هزار سرپرست شهری در نوبت مسکن است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: با حرکت‌های لاکپشتی نمی‌توان مشکلات مسکن مددجویان استان را برطرف کرد بلکه یک حرکت جهادی و انقلابی لازم است و می‌خواهد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت