پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مرداد 1396 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 20364

کشف بیش از ۲۴ کیلوگرم ماده مخدر طی عملیات مشترک پلیس استان بوشهر و شهرستان گچساران

ماموران در بازرسی از یک خودرو مقدار ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک که بصورت بسیار ماهرانه ای در این خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۲۴ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک طی عملیات مشترک پلیس استان بوشهر و ماموران انتظامی شهرستان گچساران خبر داد.

به گزارش صدای جنوب،سرهنگ «سید محمد موسوی» در گفت‌ و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان گچساران با کسب خبری و طی یک عملیات مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، یک دستگاه وانت نیسان سایپا حامل مواد مخدر از نوع تریاک در جاده کمربندی گچساران را متوقف کردند .

وی افزود : در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک که بصورت بسیار ماهرانه ای در این خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند .

این مقام انتظامی در ادامه افزود: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده قضایی همراه با مواد کشف شده تحویل مرجع قضایی شد و خودرو به پارکینگ منتقل گردید .

سرهنگ موسوی در پایان با تشکر از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت