پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 مرداد 1396 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 20449

تاکید صریح نماینده مردم بهبهان بر بومی گزینی در استخدام ها/بکارگیری نیرو تنها از طریق اداره کار صورت گیرد

کشت زر با توجه به آمار بالای بیکاری در حوزه انتخابیه و میزان بسیار بالای مراجعات مردمی در این خصوص خواستار اهتمام بیشتر مسئولان در استخدام و به کارگیری هرچه بیشتر نیروهای بومی در پروژه پالایشگاه بیدبلند دو و سایر پروژه ها شدند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

روز گذشته (۱۰مردادماه)جلسه ای با حضور نماینده مردم  بهبهان و آغاجاری، مسئول جذب نیروی انسانی پالایشگاه بیدبلند فاز ۲، ریاست اداره کار و امور اجتماعی شهرستان بهبهان با محوریت بومی گزینی در بحث استخدام پالایشگاه گاز بیدبلند و سایر پروژه ها صورت پذیرفت.
کشت زر در این جلسه به آمار بالای بیکاری در حوزه انتخابیه و میزان بسیار بالای مراجعات مردمی در این خصوص خواستار اهتمام بیشتر مسئولان در استخدام و به کارگیری هرچه بیشتر نیروهای بومی در پروژه پالایشگاه بیدبلند دو و سایر پروژه ها شدند.
وی در این رابطه اظهار داشت: برای ما قبول نیست که ۱۹ هزار بیکار _که اکثرا هم تحصیلکرده اند_ در شهرستان بهبهان و حومه داشته باشیم و دائما اخبار جذب نیروهای غیربومی در پالایشگاه یا سایر پروژه ها به گوش برسد.
کشت زر خطاب به مسئولان حاضر به صورت موکد اعلام داشتند که تمام تلاش ها بر به کارگیری نیروهای بومی باشد و حتی در کوچک ترین استخدام ها شفاف سازی کامل باشد تا شایسته گزینی اولویت اول استخدام ها قرار گیرد.
در ادامه نماینده بهبهان خاطرنشان کرد  برای رعایت دو اصل بومی گزینی و شایسته گزینی تمام روند استخدام ها باید در مسیر قانونی خود و از طریق اداره کار شهرستان صورت گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت