پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1396 ساعت 20:05:: شناسه خبر: 20606

پیام تبریک مدیران استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

استانداراستان کهگیلویه وبویراحمد درپیامی روزخبرنگارراتبریک گفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و جامعه اطلاع رسانی استان تبریک گفت.

در پیام تبریک استاندار خطاب به خانواده بزرگ اهالی رسانه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امروزه پایبندی به صداقت در گفتار و عمل، توسعه نگری، واقعیت گرایی ،برتری دانستن مصالح ملی و عمومی بر منافع شخصی و گروهی از جمله خصایص ارزشمند و رسالتهای برجسته اصحاب رسانه و مطبوعات است که به عنوان پیشگامان عرصه اطلاع رسانی وظیفه آگاهی بخشی و فرهنگسازی در جامعه را بر عهده دارند.
رسانه ها به عنوان بازوان توانمند مدیریت و چشم سوم مسئولان نقش برجسته ای در پیاده سازی سیاستها و استراتژی توسعه محور و بیان گفتمان منطقی تعامل دوسویه دولت ملت خواهند داشت و زیربنای جامعه ای هوشمند و رشد یافته را ترسیم خواهند کرد.

تلاش دلسوزانه و مدبرانه اهالی قلم و رسانه برای تزریق آگاهی و امید و خود باوری در جامعه از یکسو و بیان مشکلات و معضلات جامعه و انتقال مطالبات عمومی به مسئولان از دیگر سو ،وظیفه ای اجتمایی و مهم است که در نهایت به رضایتمندی و اقناع افکار عمومی منجر خواهد شد.
اینجانب ضمن پاسداشت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار و تبریک این روز به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگارانی که در عرصه مقدس روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه و در راه آزادی وطن و دفاع از حرم شهد شهادت نوشیدند، از زحمات و تلاشهای بی وقفه خبرنگاران و جامعه رسانه ای استان که در بیان مطالبات و انعکاس دستاوردهای دولت تدبیر و امید و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشتند و همت ورزیدند تقدیر و تشکر می کنم.

امیدوارم این عزیزان در ادامه رسالت عظیم و پیغمبر گونه خود بیش از پیش موفق و موید باشند و در راستای اعتلای همه جانبه استان در عرصه های سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و اجتمایی ثابت قدم باشند و همچون گذشته یار و یاور مسئولان در جهت ساختن استانی آباد و توسعه یافته باشند.

و من الله توفیق

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد

 

******

حسن نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در این پیام آمده است:
۱۷ مردادماه به برکت خون پاک شهید صارمی فرصتی نیکو فراهم شده است تا از مردان و زنان بزرگی یاد کنیم که عمر خویش را بی‌هیچ منتی و تنها از سر عشق به حقیقت بر سر آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه گذاشته‌اند و در این راه از بذل نام و مال و جان خویش دریغ نداشته‌اند.
بی‌شک در دنیای امروز، پیشرفت جوامع جز با آگاهی نسبت به عملکرد خویش به منظور رفع ناراستی‌ها و تقویت مزیت‌ها و برتری‌ها حاصل نمی‌گردد و در این میان، خبرنگاران در تحقق این مهم از مسئولیتی بس والا و خطیر برخوردارند. آن‌ها هستند که همچون آینه‌ای جامعه را پیش روی خودش می‌گذارند و او را به ترسیم تصویری هرچه واقع‌بینانه‌تر از خویش یاری می‌رسانند.
اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار را خدمت خبرنگاران ارجمند و سایر فعالان عرصه رسانه تبریک و تهنیت عرض نموده ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای ایشان، از درگاه خداوند متعال برای شهید بزرگوار صارمی و سایر شهدای رسانه رحمت و رضوان مسألت دارم.
******

خبردرحال بروزرسانی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت