پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1396 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 21261

توصیه های بخشدار سرفاریاب به منتخبین شورای اسلامی شهروروستا/شوراها پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند

بخشدار سرفاریاب اظهارداشت:وظیفه شوراها بعنوان منتخبین مردم بسیار مهم و سنگین می باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آیین تحلیف منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی روستاهای بخش سرفاریاب درمحل بخشداری برگزار شد.

بخشدار سرفاریاب در این مراسم ضمن تبریک به اعضای شوراهای جدید و قدردانی از زحمات اعضای دوره چهارم شوراهاگفت: در بحث خدماتی مثل گاز و اب و برق و جاده ها در دوره چهارم اعضای شورا همکاری خوبی با بخشداری و سایر ادارات داشتند.

غلامحسن آتش سودا  افزود:وظیفه شوراها بعنوان منتخبین مردم که با رای اعتماد انها انتخاب شده اند بسیار حیاتی، مهم و سنگین می باشد لذا انتظار داریم شوراها با مطالعه قوانین مربوطه در چهارچوب قانون با رعایت سلسله مراتب با ادارات بخش و شهرستان و استان تعامل و همکاری داشته باشند تا بتوانند شورای موفقی باشند .
اتش سودا با بیان پاره ای از وظایف قانونی شوراها از اعضای جدید خواست تا مواظب اعمال حقوقی ورفتار  خودباشند تا خدای نکرده متهم به قانون شکنی نشوند و بتوانند ارامش و امنیت را در روستا حفظ نمایند.
نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب در بخش دیگری از سخنان خویش ضمن تبریک هفته دولت به بخشی از خدمات در حال انجام در سطح بخش اشاره کرده و افزود: نقش شوراها بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین در رفع معارض و پیشرفت پروژه ها بسیار مهم می باشد و امیدوارم شوراهای روستاها بتوانند مردم را جهت پیشبرد اهداف دولت در روستاها با خود و با مسئولین همراه نمایند.

خبرنگار:کیانی باوند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت