پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 شهریور 1396 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 21360

گزارش تصویری دیدار فرماندار و مدیران ادارات با امام جمعه بهبهان

امام جمعه بهبهان اظهارداشت:اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

همزمان با نخستین روز از هفته دولت، علی مظفری فرماندار به همراه سایر مدیران ادارات شهرستان بهبهان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

فرماندار شهرستان بهبهان گزارشی از عملکرد فرمانداری و سایر دستگاه های دولتی در شهرستان رابرای امام جمعه شهرستان بیان نمود و یاد و خاطره شهدای دولت را گرامی داشته و بر پایبندی مسولین و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی به ارزشهای دینی و اسلامی و شهدا و امام شهیدان و مقام معظم رهبری تاکید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین ناصری در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت تصریح کرد : هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر است.

وی افزود: اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.

امام جمعه محترم شهرستان بهبهان در ادامه به بیان خصوصیات اخلاقی مدیران نمونه بر اساس فرمایشات حضرت امیرالمومنین (ع) پرداخت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت