پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 شهریور 1396 ساعت 15:06:: شناسه خبر: 21555

بیانیه تند دفتر هاشمی پور:

خودشیرینی وحفظ صندلی سبب بی انصافی برخی مدیران کهگیلویه بزرگ در هفته دولت شد

علت خیلی از عقب ماندگیها٬ نگاههای صِرف سیاسی و دامن زدن و غوطه ور شدن در مسائل جناحی است.

پایگاه  خبری صدای جنوب:

دفترارتباطات مردمی نمابنده کهگیلویه بزرگ در اقدامی غبرمنتظره دربیانیه تندی ازبرخی مدیران حوزه انتخابی انتقاد کرد.

دراین بیانیه آمده است:

« انصاف » حلقه مفقوده گرامیداشت هفته دولت در کهگیلویه بزرگ از سوی برخی مدیران

انصاف کلمه ای ست بسیار زیبا ٬ پرنغز و پر معنا که در سیر تحول تاریخ ٬ فرهنگ و آداب و رسوم ایران بویژه قوم لر ٬ نه تنها تغییری نکرده بلکه زیبا و جذابتر نیز شده است .
در تعریفی ساده ٬ انصاف : به معنی اقرار به حقوق دیگران و ادای آن است .‌
تصور و مفهومی که یک پیرمرد ایلیاتی از واژه انصاف دارد همانی است که تحصیل کردگان و ادیبان از آن دارند .
آموزه های دینی و کتاب خدا نیز مؤید همان مفهوم و بهتر بگوییم اعتقاد ٬ باورها و برداشت ما از واژه مورد بحث برگرفته از دین و سیره معصومین علیهم السلام است . چراکه انصاف از زیباترین خصلت های اخلاقی و از ویژگی های اهل ایمان است .
خداوند بزرگ می فرمایند « برای خدا گواهی دهید هرچند به زیان خود و یا پدر و مادر و خویشاوندان شما باشد .
رسول اکرم (ص) به خلف صالحش فرمودند : انصاف سرور اعمال است .
حضرت علی (ع) فرموده است : انصاف برترین ارزشهاست .
هرگاه سخن از عدل و عدالت و حکومت داری در میان بشریت به میان می آید بعد از رسول خاتم (ص) عدالت و حکومت امام علی و نامه معروفش به مالک اشتر به ذهن متبادر می شود .
از دیدگاه امیرالمؤمنین ٬ عدل به معنای مراعات انصاف در حقوق مختلف افراد جامعه است و منظور از انصاف یعنی هر امری در جای خود.
در آن نامه تاریخی به مالک اشتر رعایت انصاف تأکید شده و می فرمایند ای مالک : نسبت به بندگان خدا انصاف را از دست مده .
بی شک نقطه مقابل عدل ٬ «ظلم» است و به همان مقداری که عدل شیرین و پسندیده است ظلم تلخ و ناپسند است و به همان مقدار که از شنیدن «عدل» احساس رضایت درونی حاصل میشود از شنیدن «ظلم »نگرانی و آشفتگی درونی نیز حاصل آید .واین عملکرد و اثبات همان قاضی درون یعنی وجدان است

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم تبیین شود .
سردار عدل هاشمی پور در جایگاه نمایندگی مردم کهگیلویه بزرگ ٬ سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی است . و آنچه را که در ردای نمایندگی و قبل از آن انجام داده وظیفه حقیقی و حقوقی وی است . در کمتر از یک سال و نیم گذشته در راستای خدمتگزاری لحظه ای درنگ نکرده و تمام توان و تلاش و جدیت خویش را در جهت خدمت به مردم بکار برده است.
البته و خوشبختانه ناملایمات و نامهربانیها و اجحاف در حقش ٬ وی را در مسیر خدمتگزاری به ولی نعمتان انقلاب جدی تر و مصمم تر می نماید .
صحبت از نامهربانیها و اجحاف شد .
مشتی نمونه خروار نقل شود :
مدیر اداره بخاطر همراهی نماینده در منطقه از طرف مافوقش مورد عتاب قرار می گیرد . تلاشهای بی وقفه ٬ زحمات ٬ همراهی ها ٬ همکاری های نماینده مردم در پروژه های کلان در حوزه های مختلف راه ٬ عمران ٬ صنایع ٬ آبرسانی ٬ گازرسانی ٬ معادن ٬ آموزشی٬ فرهنگی و پتروشیمی که با تعامل کم نظیر و در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر هماهنگی و تعامل قوا در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم صورت گرفته است که اجمالا اشاره میشود : شهرت جهانی دیشموک بخاطر معدن نیترات ٬
پکیج کامل گازرسانی به دشمن زیاری ٬ چاروسا و دیشموک و تأمین اعتبار آن
فعال نمودن مجدد جاده پاتاوه – دهدشت و ملی نمودن جاده های انشعابی از مناطق مختلف به آن و … که صدالبته همه اینها خدمات نظام جمهوری اسلامی است و در کارنامه مسئولان نظام به ویژه سردار هاشمی ثبت است . مردم و تاریخ هرگز اجازه مصادره آنان را نخواهد داد . متأسفانه
در هفته دولت از سوی برخی مقامات اجرایی حوزه انتخابیه نه تنها منعکس نشدند بلکه نادیده گرفته شدند .اما مطمئن هستیم که مردم به درستی قضاوت خواهند کرد و بالاتر از آن خدا می بیند .
این بی انصافی ٬ اجحاف و ظلم ٬ شاید بخاطر تنگ نظری ٬ یک سویه نگری ٬ خودشیرینی و گامی در جهت حفظ و ادامه صندلی باشد که قطعا این رذایل بر خلاف آرمان های دولت انقلابی و جهادی ِ الگو (شهیدان رجائی و باهنر) بوده و خواهد بود و روح مطهرشان از چنین برخوردهایی بیزار است .
از سوی دیگر بالاترین مقام اجرایی استان ( استاندار) نظری غیر از این دارد و به جهت روشن شدن ذهن این دوستان سخنان دکتر خادمی در آیین کلنگ زنی بیمارستان چرام عیناً نقل میشود :
« سردار هاشمی پور » نماینده سختکوش و پرتلاش و خوش نیت شهرستان که انصافا همراه و همکار خوبی برای ما هستند . در بحث پیگیری موضوعات مردم هم خوب مطالبات مردم را نمایندگی می کنندو هم خوب همراهی می کنند . ایشان هم با شناخت خوبی که از مطالبات دارند و هم با شناخت خوبی که از امکانات دارند در دولت ٬ به خوبی این دو موضوع را بهم اتصال میدهند و بحمدلله این هماهنگی خوب و این مدیریت خوبی که دارند باعث شده که فعالیت های خوبی در حوزه انتخابیشون در این ایام صورت بگیره . بنابراین همه ما خود را موظف می دانیم به همراهی و همکاری با ایشون برای اینکه خدمتی بنماییم به مردم . »

ضمن تبریک صمیمانه هفته دولت به همه دولتمردان و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی بر این باوریم که

علت خیلی از عقب ماندگیها٬ نگاههای صِرف سیاسی و دامن زدن و غوطه ور شدن در مسائل جناحی است . امیدواریم مردم و حل مشکلات آنان اولویت اول مسئولان باشد و رعایت انصاف و عدالت ٬ سیره معصومین علیهم السلام و منویات رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد .

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ

***

تصاویری از طرح های افتتاحی هفته دولت

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت