پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 شهریور 1396 ساعت 06:06:: شناسه خبر: 21642

محمدعلی افشانی معاون عمرانی وزیر کشور شد/فرزند روستای دلی مهرجان لنده افتخار آفرین شد

با حکم رحمانی فضلی, محمدعلی افشانی به عنوان معاون عمرانی وزیر کشور منصوب شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمدی فارس بعنوان معاون عمرانی وزیر کشور منصوب شد تا بازهم فرصتی برای توسعه استان کمتر توسعه یافته کهگیلویه وبویراحمد فراهم شود  .

به گزارش صدای جنوب، طی حکمی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور «محمدعلی افشانی»استاندار فارس را بعنوان معاون عمرانی خود منصوب کرد .

برپایه این گزارش وزیر کشور «هادی پژوهش جهرمی»را بعنوان سرپرست استانداری فارس منصوب کرد .

وی تا کنون معاونت سیاسی استانداری فارس را برعهده داشت.

افشانی سیاستمدار اصلاح طلب،عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و استاندار فارس در دولت یازدهم است. وی معاون سابق وزیر آموزش و پرورش و رئیس سابق سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بوده است. در سابقه افشانی معاونت استانداری استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و سمنان نیز به چشم می‌خورد

وی  زاده روستای دلی مهرجان شهرستان لنده است و در هشتم خردادماه سال ۱۳۸۴ نشان دولتی «درجه دوم سازندگی» از سید محمد خاتمی دریافت کرد. او در سال ۱۳۹۲ گزینه استانداری خوزستان بود اما عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان شد.

با آغاز زمزمه‌هایی در مورد انتصاب محمدعلی افشانی به عنوان استاندار فارس، ۱۸ نماینده مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به انتصاب افشانی به عنوان استاندار جدید فارس صحن علنی مجلس را ترک و استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه مجلس نموده و عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور وقت را به استیضاح تهدید کردند. اما در نهایت با مقاومت عبدالرضا رحمانی فضلی، در تاریخ ۲۴ تیر ۱۳۹۴ افشانی رسماً استاندار فارس شد.

مهندس افشانی دارای کارشناسی مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه شیراز و کارشناسی‏ ارشد مدیریت اجرایی (MBA) از دانشگاه صنعتی شریف است و با ۳۰ سال سابقه کارشناسی و مدیریتی، را در کارنامه کاری خود دارد .
پایگاه خبری صدای جنوب چندی قبل خبر ازاین انتصاب داده بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت