پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اردیبهشت 1395 ساعت 04:02:: شناسه خبر: 2168

سیدعلی محمدبزرگواری:

دست خالی به مجلس رفتم و دست خالی از مجلس باز خواهم گشت/جاده سرفاریاب یاسوج مهمترین دستاوردم بود

سیدعلی محمدبزرگواری نماینده مردم کهگیلویه بزرگ درحاشیه کلنگ زنی مدرسه ای که بنام فرزندش سیدروح الله بزرگواری نام گذاری شده است از۸سال نمایندگی اش دفاع کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به گزارش صدای جنوب ،سیدعلی محمدبزرگواری نماینده مردم کهگیلویه بزرگ که روزهای پایانی مسئولیت خودراسپری می کند درحاشیه کلنگ زنی مدرسه ای که بنام فرزندش سیدروح الله بزرگواری نام گذاری شده است از۸سال نمایندگی اش دفاع کرد.

بزرگواری گفت خداراشاکرم که انچه درتوان بود وان چه مقدوربود انجام دادم.

وی به برنامه ریزی برای گازرسانی به مناطق فاقدگازوهمچنین ابرسانی به ببشترروستاهای بدون اب اشامیدنی اشاره کردوگفت برنامه ریزی برای  گازقلعه رییسی ودیشموک و انجام امورات زیربنایی پتروشیمی وسیمان سپوی دهدشت  مثل اب ،گازوبرق وهمچنین ابرسانی به پشته زیلایی ومندان وشهرستان شدن چرام ، ازمهم ترین اقداماتی بودکه توانستم برای مردم حوزه انتخابیه ام انجام دهم.

وی گفت خوراک پتروشیمی دهدشت ازگچساران وبیدبلندونهایتاازعسلویه تامین می شود و  بایدمنتظرسرمایه گذارقوی دربخش خصوصی باشیم.

نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی گفت مهم ترین دست اوردم دردوران نمایندگی، جاده سرفاریاب یاسوج(باغچه سادات)بود که این جاده جنوب کشوررابه گردش پذیرترین شهرستان استان یعنی شهرستان چرام وبویراحمدمتصل میکند.

وی به رونق کاروتلاش مردم دراین محوراشاره کردوافزود تنهاچیزی که نتوانستم انجام دهم وهمیشه هم ناراحت میشوم وضع بیکاری جوانان درخانواده هابود وعلیرغم تمام تلاش شرمنده بسیاری ازمردم وجوانان هستم.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری همچنین درخصوص در کلنگ‌زنی این پروژه خیرخواهانه با اشاره به نبرد دلیرانه مدافعان حرم در سوریه اظهار داشت: هر کس جنگ این سربازان را نادیده بگیرد خائن به امام زمان(عج) است.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شیعه مکتبی به نام عاشورا و امام حسین(ع) دارد و مدافعان حرم  درس آموخته این مکتب هستند.

بزرگواری با اشاره به آموزه‌های دینی در انجام کارهای خیر تصریح کرد: خداوند فرموده است هر چه نزد شماست فانی است و هر چه نزد خدا است باقی است.

وی با بیان اینکه آن‌چه برای خدا داده شود جاودانه و باقی است، افزود: اگر کار برای رضای خدا از روی تظاهر باشد ریا می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد، آشکار شدن برخی از کارهای خیر را در ترویج فر هنگ انفاق لازم دانست و گفت: گاهی انسان بخشی از داشته‌های خود را سری و مخفیانه در راه خدا می‌دهد و این نوعی معامله با خدا است.

وی با بیان اینکه آشکارا شدن برخی از کارهای خیر تظاهر و ریاکاری نیست،تصریح کرد: این مراسم برای ترویج فرهنگ انفاق و تشویق دیگران به انجام کار خیر تدارک دیده شده است.

بزرگواری، دیدگاه مردم درباره طلاکاری ضریح ائمه اطهار را مورد اشاره قرار داد و با بیان این‌که طلاکاری این ضریح‌ها از نذورات و هدایای مردمی و نه پول دولت است گفت: مردم به عشق به اهل بیت ضریح طلا برای ائمه اطهار می‌سازند.

وی با بیان اینکه باید شکرگزار خداوند باشم که توفیق انجام کارهای خیر را به من عطا فرموده است به اهدای یک باب منزل سازمانی مربوط به دوران نمایندگی خود در مجلس به مجمع خیرین مدرسه‌ساز اشاره و تصریح کرد: دست خالی به مجلس رفته و دست خالی از مجلس باز خواهم گشت.

سید روح‌الله بزرگواری فرزند فقید نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمدکه درارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت می کرد پس از مرگش با اهدای اعضای خود به بیماران نیازمند جان دوباره بخشیده بود.

نظرات

  1. درود خدا بر شما باشد وان شاالله که خداوند اجر شما را بدهد چونکه خدا ناظر بر رفتار واعمال ما می باشد از اینکه جسور بودی وابرویت را برای مردم دهدشت وحومه گذاشتی متشکرم.

  2. حسن گفت:

    به جز منطقه خودت به کجا رسیدی؟ چیکار کردی؟ به خدا مردم حلال نمی کنند ۸ سال عقب ماندگی را

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت