پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 شهریور 1396 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 21735

معاون برنامه ریزی اداره کل منابع طبیعی:

حدود ۲۰ درصد از جنگل‌های زاگرس در کهگیلویه وبویراحمد قرار گرفته است

غلام حسین حکمتیان با اشاره به شرایط جغرافیایی خاص استان کهگیلویه وبویراحمد، گفت: حدود ۲۰ درصد از جنگل‌های زاگرس در این استان قرار گرفته است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع انسانی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در گردهمایی روسای امور اداری و پشتیبانی منابع طبیعی منطقه دو کشور که در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: از اینکه میزبان این عزیزان هستیم بسیار خرسندیم.

غلام حسین حکمتیان با اشاره به شرایط جغرافیایی خاص این استان، گفت: حدود ۲۰ درصد از جنگل‌های زاگرس در این استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نیروهای ما به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت بوده و از این منابع حفاظت می‌کنند، گفت: اما با همه این تفاسیر با کمبود نیرو مواجه بوده و امکانات کافی برای حفاظت از منابع طبیعی نداریم.

 حکمتیان در ادامه به وضعیت برخی از نیروهای قراردادی شاغل در این اداره کل اشاره کرد و گفت: تعیین تکلیف این نیروها از موارد بسیار مهم و مورد توجه است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تغییر وضعیت نیروهای قراردادی را از دغدغه‌های مهم و مورد توجه مسوولان این اداره کل عنوان کرد و بیان داشت: از مسوولان می‌خواهیم تا نسبت به این موضوع اقدامات موثری انجام دهند.

وی با بیان برخی دیگر از مشکلات و موانع پیش روی کارکنان این اداره کل، گفت: حل مشکلات نیازمند توجه و حمایت مسوولان در سازمان است.

حکمتیان، گفت: باید با تعامل و همکاری گامی موثر در راستای رفع مشکلات در همه حوزه‌ها و بخش‌ها به خصوص امور اداری در سطح ادارات و سازمان برداریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت