پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 شهریور 1396 ساعت 11:06:: شناسه خبر: 22132

پست معنادار استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد و انتشار سخنان عدل هاشمی پور

دکترعلی محمد احمدی با پست معنادار خود دراینستاگرام بر نقش هرسه نماینده کهگیلویه وبویراحمد در انتخاب وی بعنوان استاندار جدید استان تاکیدنموده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دردوروزگذشته برخی ، انتصاب علی محمداحمدی به عنوان استاندار کهگیلویه وبویراحمد را انتخاب غلام رضاتاجگردون دانسته اندو نقش زارعی وهاشمی پور را کم رنگ بیان کرده اند،درحالی که هم عدل هاشمی پوروهم غلام محمد زارعی ضمن اگاهی کامل این انتخاب رامناسب می دانند واز ان حمایت نموده اند.

درهمین زمینه استاندار جدیدکهگیلویه وبویراحمد با انتشار سخنان عدل هاشمی پورنماینده کهگیلویه بزرگ به فضاسازی های برخی در استان واکنش نشان داد و با پست معنادارخود تاکید کرده انتخابشان به عنوان استاندار استان حاصل همفکری هرسه نماینده می باشد.

سخنان عدل هاشمی پور که درصفحه اینستاگرام دکتر احمدی انتشاریافته است:

عدل هاشمی پور در حاشیه همایش بهورزان در خصوص استاندار جدید گفت:آقای احمدی از رفقای قدیمی بنده است و با همفکری هر سه نماینده انتخاب شده است.

عدل هاشمی پورافزود: آقای خادمی در این استان زحمت کشیده و علیرغم فضای سیاسی آلوده ولی بسیار خوب عمل کردند.

وی افزود: آقای خادمی مسئولیت جدید گرفتند و نباید استان خود را هم فراموش کنند.

نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استاندار جدید و با بیان اینکه استانداری که میاد عزیزدل بنده است و اینکه یکی می نویسد این اسناندار وابسته به فلان نماینده است اظهار داشت:استاندار هر که می خواهد باشد بابد اهل تعامل با نمایندگان باشد و خواسته های آنها را در حوزه های مختلف سیاسی و عمرانی و فرهنگی سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی بیان کرد:زمانی که آقای احمدی نماینده دهلران بودند بنده در قرار خاتم اولین پروژه گازرسانی را در حوزه انتخابیه وی کار کردم.

هاشمی پور تصریح کرد: آقای احمدی استاندار جدید از رفقای قدبمی بنده است اهل هیاهو هم نیستم.

نماینده کهگیلویه بزرگ با انتقاد از کسانی که می گویند استاندار جدید وابسته به فلان نماینده است و کی آورده است بیان کرد: این که کی آورده و فضا را آلوده می کنیم این دکان ها را ببندیم.

هاشمی پور تاکید کرد:استاندار جدید با همفکری سه نماینده انتخاب شد و همه می دانستیم غیربومی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت