پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 شهریور 1396 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 22227

استاندارجدید کهگیلویه وبویراحمد:

همه آبرو و توان خود را برای کمک به استان و پیشبرد اهداف به کار خواهم بست

علی محمد احمدی گفت:کهگیلویه و بویراحمد قابلیت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف ازجمله آب، خاک، کشاورزی، گردشگری، منابع طبیعی، نفت، گاز و صنعت دارد که می‌توان با تقویت روزافزون آنها به توسعه، پیشرفت و شکوفایی همه‌جانبه استان کمک کرد.

به گزارش صدای جنوب،استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید این استان گفت: توسعه همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد در صدر برنامه ها و اولویت هاست و برای رسیدن به این مهم باید بیش از پیش تلاش کرد و از هیچ کوششی فروگذار نکرد.
علی‌محمد احمدی تلاش مضاعف، فراهم کردن زیرساخت‌ها ، اتحاد ،همدلی و انسجام هر چه بیشتر مسئولان دستگاههای اجرایی و استفاده درست و مطلوب از ظرفیت نیروهای انسانی را از جمله دلایلی برشمرد که می تواند کهگیلویه و بویراحمد را از شرایط فعلی خارج کند
وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد قابلیت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف ازجمله آب، خاک، کشاورزی، گردشگری، منابع طبیعی، نفت، گاز و صنعت دارد که می‌توان با تقویت روزافزون آنها به توسعه، پیشرفت و شکوفایی همه‌جانبه استان کمک کرد.
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری، کشاورزی و صنعت این استان در راستای تحقق هر چه مطلوب‌تر اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهوری با جدیت در استان پیگیری خواهد شد.
احمدی عنوان کرد: جذب سرمایه‌های بخش خصوصی و سازمان‌های غیردولتی و مشارکت مردمی در راستای کمک به توسعه، پیشرفت و شکوفایی کهگیلویه و بویراحمد ضرورتی انکارناپذیر است.
وی ابراز داشت: توسعه کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع محدود دولتی محقق نمی‌شود و باید به سمت جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی و بکارگیری تمامی ظرفیت‌های استان حرکت کرد.
احمدی گفت: همدلی و اتحاد هر چه بیشتر مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیز مسیر پیشرفت و شکوفایی استان را بیش از پیش هموار می‌کند.
وی خاطر نشان کرد :همه آبرو و توان خود را برای کمک به استان و پیشبرد اهداف به کار خواهم بست و دست یاری به سوی همگان دراز می کنم تا بتوانیم دست در دست هم آینده ای روشن را رقم بزنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت