پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مهر 1396 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 22977

جوابیه روابط عمومی بنیادشهیدچرام به خبر صدای جنوب؛

حفاظت از گلزار شهدا وظیفه شهرداری سرفاریاب است/دهیار شهرک نهم جاده ارتباطی گلزار شهدا را پیگیری کند

در پی انتشارخبر وضعیت گلزار شهدای مرکزی سرفاریاب وهمچنین گلزارشهدای شهرک نهم،روابط عمومی بنیادشهید وامورایثارگران شهرستان چرام به این خبرواکنش نشان داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

روابط عمومی اداره بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان چرام نسبت به خبروضعیت گلزار شهدای شهر سرفاریاب(اینجا) واکنش نشان داد.

در جوابیه روابط عمومی بتیادشهیدوامورایثارگران چرام امده است:در سالهای گذشته گلزارهای مطهر شهدایی که در مناطق گرمسیری بودند اول به خاطر گرمای شدید فصل تابستان و دوم به خاطر طرح هایی که در آن زمان اجرایی شده از طرح های آجری جهت ساماندهی این گلزارها استفاده که اکثرگلزارهابه همین شکل ساماندهی می شدند ، لذا گلزار مطهر شهدای شهر سرفاریاب مرکزی ساماندهی شده وجزءطرح های ساماندهی ثبت شده است.

در ادامه این جوابیه امده است:گلزار های ساماندهی شده برابرباتفاهم نامه کشوری میان بنیادشهیدووزارت کشورتحویل شهرداریهاودهیاریهاداده شده است .
همانطوریکه گلزارهای مطهر شهدا استان توسط شهرداری حفاظت ونگهداری می شود بنابراین درسرفاریاب هم همینطورحفاظت ازگلزارهابرعهده شهردارهست.
روابط عمومی بنیادشهیدتاکید دارد:گلزارهاجزء اماکن شهری محسوب می شوندامااگربعدازساماندهی قراربررتغییرباشدتحت عنوان طرح های عمرانی شهرمحسوب وبرابربا بخشنانه سال ۸۹ازطرف وزارت کشورهزینه گلزارتامین وبانظارت بنیادشهیدتوسط استانداریهاساخت وسازمی شود.
دراین جوابیه تصریح شده :چندین مرتبه بامدیران استانی ازجمله استاندار و نماینده بازدیدکردیم وپیشنهاددادیم که گلزارترک برداشته ووضعیت خوبی ندارد.
وی افزود:اخرین حضورخوددرگلزارشهدای مرکزی همراه با نماینده بودکه قول مساعددادندکه به صورت سرپوش بازسازی شود ماهم همچنان منتظربذل وتوجه نماینده محترم کهگیلویه بزرگ هستیم.
روبط عمومی بنیادشهیددرچرام نسبت به وضعیت گلزارشهدای شهرک نهم نیز چنین توضیح داده که گلزارشهدای شهرک نهم ساماندهی شده وجاده ارتباطی آن جزء طرح های عمرانی دهیاریهامحسوب می شودوانتظارهست که دهیارشهرک نهم ازطریق بخشداری پی گیری نماید.
مشکل برق گلزارشهدای شهرک بامکاتباتی که انجام گرفته و با قول مساعدت و همکاری ریاست محترم برق چرام تعداد۱۱عدد پایه برق برای آن درنظرگرفته شده که درهفته های اینده با در نظر گرفتن سهمیه این پایه ها برق کشی این گلزار انجام خواهدگرفت.
درپایان درخصوص تابلوهای شهدا نیز تاکید شده :شهردارموظف هست باهزینه های امورات شهری و با هماهنگی مدیرکل امورشهری استانداری طبق تفاهم نامه وزارتی تابلوهااحداث ونصب گردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت