پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 اردیبهشت 1395 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 2303

دروغ‌های رسانه‌های ضدانقلاب درباره بازداشت فعال محیط زیستی در خوزستان/نیسی: بازداشت نشده‌ام، خبر رسانه‌های ضدایرانی را تکذیب می‌کنم

انتشار خبری از سوی برخی رسانه‌های معاند و ضدانقلاب درباره بازداشت یک فعال محیط زیست در خوزستان و تکذیب آن توسط فرد یادشده بار دیگر سبب رسوایی رسانه‌های جبهه استکبار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

انتشار خبری از سوی برخی رسانه‌های معاند و ضدانقلاب درباره بازداشت یک فعال محیط زیست در خوزستان و تکذیب آن توسط فرد یادشده بار دیگر سبب رسوایی رسانه‌های جبهه استکبار شد.

به گزارش صدای جنوب وبه نقل ازخبرگزاری تسنیم  در چند روز گذشته برخی رسانه‌های معاند و ضد انقلاب که از هرفرصتی برای ضدیت و دشمنی  با مردم و نظام اسلامی استفاده می کنند بار دیگر درباره استان خوزستان دست به اقدام غیر حرفه ای و غیر اخلاقی زدند.

در ابتدا رسانه دولتی دستگاه استعمار پیر با ارائه خبری مبنی بر دستگیری یک فعال محیط زیست اهوازی به دلیل اعتراض به انتقال آب کارون سعی بر خبرسازی دروغ کرد.

“بی بی سی” مدعی شد خانم زکیه نیسی در اجتماع اعتراضی به انتقال آب کارون دستگیر و بدون حکم قانونی بازداشت شده است.

پس از انتشار این خبر دروغ این فعال محیط زیستی در صفحه خود در یک شبکه اجتماعی نوشت: روز گذشته از سوی ستاد خبری اهواز فراخوانده شدم تا در مورد فعالیت های محیط زیستی و چگونگی پیگیری آنها که در چهار چوب قوانین جمهوری اسلامی باشدمصاحبه انجام دهم.

وی در ادامه نوشت: این مصاحبه با احترام کامل یک ساعت طول کشید و بعد از آن با صحت کامل به خانه برگشتم.

نیسی افزود: اخبار منتشر شده در رسانه‌های معاند و ضد ایرانی مبنی بر بازداشت و مصادره اموالم از سوی اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را تکذیب می‌کنم.

وی در ادامه مطلب فیسبوکی خود آورده است: فعالیت‌های من فقط محیط زیستی است و در چهار چوب قوانین جمهوری اسلامی است و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران این حق من را تضمین می‌کند.

بعد از انتشار این خبر در رسانه‌های معاند و مخالف جمهوری اسلامی ایران برخی گروه‌های اجتماعی و سایت‌های داخلی نیز بدون توجه به منبع انتشار خبر اقدام به باز نشر این خبر کردند.

به گزارش صدای جنوب به دلیل حساسیت استان خوزستان با وجود ولایت‌مداری و جانفشانی‌های مردم خوزستان با هرقوم و لباس و زبان در راه انقلاب و دفاع از اسلام و میهن اسلامی رسانه‌های ضد انقلاب همواره به دنبال انتشار اخبار کذب و مشوش کردن ذهن مردم غیور این استان هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت