پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 مهر 1396 ساعت 17:07:: شناسه خبر: 23860

کلنگ زنی گلزارهای مطهر شهدای شهرستان چرام/تصاویر

امروز شاهد مراسم کلنگ زنی گلزارهای مطهر شهدای شهرستان چرام بودیم،در این مراسم که به نمایندگی از چهار گلزار تک مزاری (گلزار شهدای دم دره -گلزار شهدای پشت چندار -گلزار شهدای دلیاسیر -گلزار شهدای سربست )که با طرح و تیپ ساخت جدید توسط بنیادشهید وامور ایثارگران جهت ساماندهی درنظر گرفته شده بود در گلزار شهید غریب کشاورز واقع در روستای سربست به میزبانی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان چرام همراه با جمعی از مسئولین ادارات و نهادهاو شورای اداری شهر سرفاریاب از جمله بخشدار و امام جمعه محترم کلنگ آغاز طرح مرمت و ساماندهی این گلزارها زده شد.

پایگاه خبری صدای جنوب

امروز شاهد مراسم کلنگ زنی گلزارهای مطهر شهدای شهرستان چرام بودیم،در این مراسم که به نمایندگی از چهار گلزار تک مزاری (گلزار شهدای دم دره -گلزار شهدای پشت چندار -گلزار شهدای دلیاسیر -گلزار شهدای سربست )که با طرح و تیپ ساخت جدید توسط بنیادشهید وامور ایثارگران جهت ساماندهی درنظر گرفته شده بود در گلزار شهید غریب کشاورز واقع در روستای سربست به میزبانی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان چرام همراه با جمعی از مسئولین ادارات و نهادهاو شورای اداری شهر سرفاریاب از جمله بخشدار و امام جمعه محترم کلنگ آغاز طرح مرمت و ساماندهی این گلزارهازده شد.

به گزارشصدای جنوب،به نقل ازروابط عمومی بنیادشهیدشهرستان چرام؛این گلزارها غالب بر ۹۰۰ میلیون ریال بعد از حدود ۴ سال و برای اولین بار از هزینه های بنیادی توسط مدیر کل بنیادشهید وامور ایثارگران استان، مهندس سید منصور موسوی در این شهرستان درنظر گرفته شده است.

همچنین اولویت بندی این گلزارها بر اساس دستورالعمل های اجرایی پیشنهاد شده است و پیمانکار موظف است ظرف مدت یک ماه و حداکثر یک ماه ونیم نسبت به تکمیل این پروژه ها اقدام و تحویل بنیاد شهیدنماید.

بنیاد شهید طبق اصول،گلزار های ساماندهی شده را تحویل دهیاری ها و بخشداری ها تحت عنوان اماکن ملی و روستایی نماید.

اتش سودابخشدار سرفاریاب،ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های بنیاد شهید در امر ساماندهی این گلزار ابراز امیدواری کرد و مشکلات گلزارهای بخش سرفاریاب را مطرح نمود.

حاج اقاپژمان،امام جمعه شهرسرفاریاب، ضمن تاکید برای ساماندهی گلزارهای بخش و مظلومیت این گلزارها ازمسئولین زیربط برای بررسی مشکلات گلزارهایی که آب و برق ندارندراخواهان شد .

گزارش:محسن زارعی

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت