پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مهر 1396 ساعت 08:07:: شناسه خبر: 25001

فرماندار کهگیلویه:

فرهنگ ورزش و اهمیت دادن به آن در جامعه نهادینه شود

هم زمان با هفته تربیت بدنی و ورزش اعضای شورای اداری کهگیلویه به اجرای ورزش صبحگاهی پرداختند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش فرماندار کهگیلویه و اعضای شورای اداری به اجرای ورزش صبحگاهی در پارک شهید دستغیب (جنگلی) دهدشت پرداختند.
به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه در حاشیه این برنامه، علی پوزش طی سخنانی با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: ورزش، سلامت، فرهنگ و امید به عنوان شعار امسال هفته تربیت بدنی انتخاب و امید است که فرهنگ ورزش و اهمیت دادن به آن در بین جامعه نهادینه شود.
پوزش با اشاره به اینکه هر روز هفته تربیت‌ بدنی با عناوین مختلفی نامگذاری گردیده گفت: امروز پنج‌شنبه ۲۷ مهر، به عنوان روز«ورزش، فرهنگ ایثار و شهادت، جانبازان و معلولان » نامگذاری و برنامه‌های مختلفی برای هفته تربیت بدنی امسال از طرف اداره ورزش و امور جوانان شهرستان در نظر گرفته شده که این برنامه‌ها بیشتر در بخش‌های مختلف ورزشی و آموزشی برگزار می گردد.
در این همایش بعد از اجرایی حرکات ورزشی در قالب ورزش صبحگاهی، رضا نیکوئی زاده رئیس اداره ورزش شهرستان به ایراد سخن پرداخت و ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش و تقدیر و تشکر از فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان به تشریح برنامه های این اداره در طول هفته پرداخت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت