پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مهر 1396 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 25060

همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی در دهدشت برگزار شد+تصاویر

صبح امروز و با مشارکت چهار هزارنفری دهدشتی ها همایش پیاده روی خانوادگی برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور بیش از چهارهزار نفر از شهروندان دهدشتی از ورزشگاه آزادی تا گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب، فرماندار کهگیلویه در آیین برگزاری این همایش اظهار داشت: با توجه به محدود بودن امکانات ورزشی شهرستان باید از امکانات موجود نهایت استفاده را کرد.

نکویی زاده رییس اداره تربیت بدنی کهگیلویه با اشاره به استقبال مردم  از همایش پیاده روی خانوادگی گفت: همگانی کردن ورزش از ضرورت های ایجاد جامعه سالم و با نشاط است و مردم باید نگاه جدی به فعالیت های ورزشی داشته باشند.

رضانکویی زاده افزود:ورزش در سلامتی انسان نقش مهمی دارد و اثرات مفید فعالیت های ورزشی در پیشگیری، درمان و کنترل بیماری هایی نظیر قلبی، عروقی و تنفسی وازهمه مهمتر کاهش آسیب های اجتماعی ثابت شده است.
رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان نیز در این مراسم گفت: این نهاد آمادگی کامل دارد در صورت حمایت بصورت هفتگی همایش پیاده روی برگزار کند.
بردیان کرامتی افزود: همایش پیاده‌روی در مناسبت‌های مختلف بصورت مستمر نیز در شهرستان برگزار شده که مشارکت مردم در برنامه امروز بی سابقه بوده است.
وی بیان کرد: در این همایش به مناسبت هفته تربیت بدنی ۵۰ جایزه نفیس  از جمله ربع سکه بهار آزادی، دوچرخه و کمک هزینه سفر مشهد مقدس به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.
۳۵ هیات ورزشی در سطح کهگیلویه با بیش از ۲ هزار ورزشکار ساماندهی شده فعالیت دارند.

۲۶مهرماه لغایت ۲ آبان ماه به نام هفته ی تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت