پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آبان 1396 ساعت 23:08:: شناسه خبر: 25772

معاون سواد آموزی اموزش وپرورش خبر داد

نام‌نویسی از داوطلبان دوره‌های سوادآموزی استان کهگیلویه وبویراحمد

سیدحمدالله خواهش نیک اظهارداشت: آموزش دهندگان سوادآموزی در سال جاری باید در آزمون توانمندسازی که از سوی جهاد دانشگاهی برگزار شد شرکت کرده باشند

پایگاه خبری صدای جنوب:

نام‌نویسی از داوطلبان دوره‌های سوادآموزی،انتقال و تحکیم سواد برای سال تحصیلی جاری در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.
به گزارش صدای جنوب،معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: بازدید دوره‌ای، توانمندسازی کارکنان و کیفی‌بخشی فعالیت‌ها به ویژه تعهدات مجریان غیردولتی از اولویت‌های مهم بهبود کیفیت در سوادآموزی است که در این زمینه همه تلاش خود را به کار می‌گیریم.
حمدالله خواهش‌نیک با اشاره به شرایط آموزش دهندگان افزود: آموزش دهندگان سوادآموزی در سال جاری باید در آزمون توانمندسازی که از سوی جهاد دانشگاهی برگزار شد شرکت کرده باشند و علاوه بر سابقه فعالیت در سوادآموزی و عضویت در سامانه سوادآموزی دارای مدرک فوق دیپلم به بالا باشند.
هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم از مشارکت ۲۳ نهاد و دستگاه اجرایی استان در امر سوادآموزی خبر داد و گفت: دستگاه‌ها و نهاد‌های استان موظفند که افراد تحت حمایت خود را شناسایی و اسامی و آمار بی‌سوادان را به معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش اعلام کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت