پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 آبان 1396 ساعت 10:08:: شناسه خبر: 26119

امام جمعه چرام:

سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوید بخش آینده روشن برای استان است

امام جمعه چرام گفت: سخنان علی محمد احمدی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد نوید بخش روشن در استان بوده و امیدواریم تمامی وعده‌ها محقق و عملیاتی شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه چرام گفت: امکانات دانشکده صنعت و معدن چرام از یک مدرسه ابتدایی نیز کمتر بوده که همین مسئله سبب بی انگیزگی دانشجویان می‌شود.

به گزارش صدای جنوب، حجت الاسلام سید نورالله افشار صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان چرام، اظهار داشت: دانشکده صنعت و معدن چرام تا کنون زیرنظر دانشگاه یاسوج اداره می‌شد ولی اکنون مسئولان می‌خواهند این دانشکده زیرنظر دانشگاه گچساران به فعالیت خود ادامه دهد.

وی با تاکید بر اینکه انتظار میرود این دانشکده از نظر جذب اعتبارات مستقل و یا همچون گذشته زیرنظر دانشگاه یاسوج اداره شود، عنوان کرد: متاسفانه امکانات این دانشکده از یک مدرسه ابتدایی نیز کمتر بوده و سبب بی انگیزگی دانشجویان می‌شود.

امام جمعه چرام ابراز کرد: سخنان علی محمد احمدی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد نوید بخش آینده روشن در استان بوده و امیدواریم تمامی وعده‌ها محقق و عملیاتی شود.

افشار با بیان اینکه مسئولان شهرستان چرام تمام تلاش خود را در راستای محرومیت زدایی انجام می‌دهند، بیان کرد: اقلیم آب و هوایی این شهرستان گرمسیری و میزان تعرفه برق در این شهرستان گران بوده که این مسئله سبب نارضایتی و نگرانی مردم شده است.

وی ادامه داد: در دوران استانداران گذشته در زمینه توسعه مصلی اقدامات مطلوبی انجام شد که امید است این روند ادامه داشته باشد و امسال نیز مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به مصلی شهر چرام اختصاص یافته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت