پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 آبان 1396 ساعت 10:08:: شناسه خبر: 26218

ظهر امروز انجام گرفت:

تجلیل از دانش آموزان ممتاز فرزند کارکنان آبفای شهری دهدشت/تصاویر

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهدشت بیان کرد: ما باید به عنوان عضوی از خانواده شرکت آب و فاضلاب مروج صرفه جویی در مصرف آب در خانواده و اطرافیان خود باشیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ظهر امروز آئین تجلیل از دانش آموزان  ممتاز فرزند کارکنان آبفای شهری دهدشت با حضور شهردار و مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهدشت  در این  اداره برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،شهردار دهدشت با اشاره به جایگاه والای علم اندوزی و تحصیل علم گفت: نیاز امروز کشور و جامعه ما گام نهادن در راه تحصیل علم و افزایش توان علمی دانش اموزان است.

اسفتدیار برخه در ادامه بر نقش دانش آموزان و دانشجویان در پیشرفت و توسعه کشور گفت: تحصیل علم یکی از راه کارهای موثر و مورد توجه و نیاز کشور برای رسیدن به اقتدار و آینده بهتر است و دانش آموزان بایستی در فراگیری علم و دانش همواره اهتمام بورزند.

وی در ادامه افزود: خداوند به انسان نعمت تعلیم و تعلم عنایت نموده است و امکان این که انسان هر چقدر در راه تحصیل علم و دانش و بالا بردن آگاهی تلاش کند این امکان وجود دارد که به مراحل بالاتر ارتقاء پیدا کند و بابت این نعمت الهی همیشه و در همه حال بایستی شاکر خداوندباشد.

در ادامه نیز مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهدشت  عنوان کرد: تلاش  کارکنان آبفا و زحمات آنان در  سقایی  مردم زمانی نتیجه می دهد که فرندان آنها  در  مسیر علم آموزی و تحصیلات خود موفق باشند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهدشت در ادامه افزود:  ما باید به عنوان عضوی از خانواده شرکت آب و فاضلاب مروج صرفه جویی در مصرف آب در خانواده و اطرافیان خود باشیم.

گفتنی است در  پیاین این مراسم از فرزندان ممتاز همکاران ابفای دهدشت در  زمینه تحصیلی و مسابقات قرآنی تجلیل به عمل آمد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت